W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Przyjmowanie i załatwianie spraw w Wojewódzkim Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Sposób wniesienia sprawy

Podanie, wniosek lub inne pismo można złożyć w Sekretariacie lub przesłać pocztą, na adres:

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu
ul. Górki 7
60-204 Poznań

Pismo można również przesłać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP, adres: /WIJHARS-POZNAN/SkrytkaESP

W tym celu niezbędne jest posiadanie bezpłatnego indywidualnego konta użytkownika na platformie ePUAP oraz podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilu zaufanego.

Pismo można również przesłać na skrzynkę do e-Doręczeń: AE:PL-16072-22817-TUCRV-28

Opłata skarbowa

Jeżeli ustawa przewiduje konieczność uiszczenia opłaty skarbowej, do podania lub wniosku należy dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej albo jego uwierzytelnioną kopię.

Wysokość opłaty skarbowej reguluje Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Szczegóły można znaleźć w zakładce Załatw sprawę/Opłata skarbowa

Przyjmowanie spraw

Korespondencję wpływającą do Inspektoratu rejestruje się w Sekretariacie, a następnie po zadekretowaniu przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora JHARS lub jego Zastępcę, lub pracownika upoważnionego przez Wojewódzkiego Inspektora przekazuje się do załatwienia według właściwości określonej komórce organizacyjnej.

Zasady podpisywania pism

Uprawnienia do podpisywania pism wynikających z zakresu ustalonego obszarem działania Wojewódzkiego Inspektoratu posiadają Wojewódzki Inspektor oraz zastępca Wojewódzkiego Inspektora lub pracownik upoważniony przez Wojewódzkiego Inspektora w granicach kompetencji określonych przez Wojewódzkiego Inspektora.

Pisma przedkładane do podpisu powinny być parafowane na kopiach przez prowadzących sprawy i bezpośredniego przełożonego, a w zakresie księgowości, przez głównego księgowego Wojewódzkiego Inspektoratu.

Podpisywanie pism dokonywane jest jednoosobowo, z wyjątkiem przypadków określonych odrębnymi przepisami.

Przelewy i inne dokumenty obrotu pieniężnego i materiałowego, jak również inne dokumenty o charakterze rozliczeniowym stanowiącym podstawę do otrzymania lub wydatkowania środków pieniężnych Wojewódzkiego Inspektoratu podpisują jako dysponenci: Wojewódzki Inspektor oraz główny księgowy lub osoby pisemnie upoważnione przez Wojewódzkiego Inspektora.

Kolejność załatwiania spraw

Sprawy rozpatrywane są według kolejności wpływu oraz stopnia pilności, z zachowaniem terminów określonych w przepisach ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Postępowanie administracyjne może również zostać wszczęte z urzędu.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.10.2024 13:04 Renata Roszewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maria Jaśkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przyjmowanie i załatwianie spraw 3.0 17.12.2024 21:54 Renata Roszewska
Przyjmowanie i załatwianie spraw 2.0 17.12.2024 09:56 Renata Roszewska
Przyjmowanie i załatwianie spraw 1.0 17.10.2024 13:04 Renata Roszewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}