W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami oraz zapewnieniem serwisu posprzedażnego w okresie gwarancji.

ZER-ZP-13/2017

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu.
MX-3070N​_20170712​_103821.pdf 1.04MB
SIWZ - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
MX-3070N​_20170712​_102602.pdf 20.81MB
Zał. nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy (Część nr I).
Zal​_​_nr​_3​_do​_SIWZ​_.docx 0.14MB
Zał. nr 4 do SIWZ - Formularz ofertowy (Część nr II).
Zal​_​_nr​_4​_do​_SIWZ​_.docx 0.07MB
Zał. nr 5 do SIWZ - Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zal​_​_nr​_5​_do​_SIWZ​_.docx 0.06MB
Zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających wymaganiom określonym w rozdziale VII ust. 1 pkt 3 lit. a) SIWZ.
Zal​_​_nr​_6​_do​_SIWZ​_.docx 0.06MB
Zał. nr 9 do SIWZ - Kalkulacja kosztu eksploatacji - Część nr I
Zal​_​_nr​_9​_do​_SIWZ.docx 0.06MB
Zał. nr 10 do SIWZ - Kalkulacja kosztu eksploatacji - Część nr II
Zal​_​_nr​_10​_do​_SIWZ.docx 0.06MB
Zał. nr 11 do SIWZ - Kalkulacja kosztu zużycia energii - Część nr I
Zal​_​_nr​_11​_do​_SIWZ.docx 0.06MB
Zał. nr 12 do SIWZ - Kalkulacja kosztu zużycia energii - Część nr II
Zal​_​_nr​_12.docx 0.06MB
Wyjaśnienie - odpowiedź na pytanie Uczestnika postępowania.
doc02768920170721124752.pdf 0.26MB
Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania Uczestników postępowania.
doc02785420170803143048.pdf 1.28MB
Zawiadomienie o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
doc02785320170803142949.pdf 0.41MB
Informacja z otwarcia ofert - Część nr I.
doc02817520170825105806.pdf 0.66MB
Informacja z otwarcia ofert - Część nr II.
doc02817620170825110452.pdf 0.36MB
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Część nr II.
doc02842620170908133823.pdf 0.27MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o ofercie odrzuconej dla Części nr I zamówienia.
ZER-ZP-13​_-​_zawiadomienie​_o​_wyborze.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami oraz zapewnieniem serwisu posprzedażnego w okresie gwarancji. 1.0 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}