Dożywianie
Regulamin dożywiania
Regulamin dożywiania uczniów w ZPSM w Przemyślu.
Postanowienia ogólne
§1
1. Dożywianie uczniów w ZPSM w Przemyślu jest organizowane w celu realizacji zadań opiekuńczych szkoły oraz wspierania prawidłowego rozwoju uczniów.
2. Dożywianie uczniów w ZPSM w Przemyślu odbywa się poprzez wydawanie posiłków przygotowanych przez firmę cateringową uczniom uprawnionym do korzystania z tych posiłków.
3. Posiłki wydawane są w miejscach do tego wyznaczonych podczas przerwy obiadowej w godzinach 12.05-12.25 oraz wg ustalonego dla poszczególnych klas harmonogramu.
Uprawnienia i warunki do korzystania z dożywiania
§2
1. Do korzystania z posiłków w jadalni szkolnej uprawnieni są:
a) uczniowie Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, wnoszący opłaty indywidualne,
b) uczniowie Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, których dożywianie jest finansowane na podstawie decyzji podjętej przez MOPS lub GOPS.
2. Warunkiem uzyskania uprawnień dla ww. uczniów jest złożenie we wrześniu w sekretariacie szkoły przez rodzica lub opiekuna prawnego deklaracji korzystania z dożywiania.
3. Deklaracja korzystania z dożywiania wypełniana jest jednorazowo na cały rok szkolny.
Opłaty za posiłki
§3
1. Ustalona odpłatność za dożywianie uiszczana jest wyłącznie przelewem na rachunek bankowy podany w deklaracji korzystania z dożywiania oraz na stronie internetowej szkoły w zakładce „Dożywianie”.
2. Odpłatność wnoszona jest za cały miesiąc z góry, do 20-go dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który wnoszona jest odpłatność.
3. Informacja o wysokości opłaty za dany miesiąc, uwzględniająca także odliczenia wynikające z rezygnacji z posiłków w poprzednich miesiącach jest przekazywana do rodziców za pośrednictwem strony internetowej szkoły.
4. Wysokość odpłatności stanowi iloczyn ceny posiłku oraz ilości dni żywieniowych w danym miesiącu.
5. W przypadku nieuiszczenia odpłatności za dany miesiąc wydawanie obiadów zostanie wstrzymane.
Rezygnacja z dożywiania i zwrot kosztów za niewykorzystane obiady
§ 4
1. Rezygnację z korzystania z posiłków z powodu nieobecności ucznia, należy zgłosić najpóźniej w dniu nieobecności do godziny 9.00 w formie mailowej na adres: obiady@muzyk.edu.pl
2. Odliczeniu podlegają niewykorzystane obiady podczas nieobecności ucznia trwającej nieprzerwanie dłużej niż 2 dni.
3. W przypadku opisanym w ust. 2., opłata za niewykorzystane obiady zostanie odliczona w drugim kolejnym miesiącu rozliczeniowym z zastrzeżeniem ust. 4.
4. Za niewykorzystane posiłki w miesiącu maju i czerwcu, rozliczenie następuje do 5 lipca w formie zwrotu należnej kwoty na konto rodzica/opiekuna.
5. Rozliczenia za niewykorzystane posiłki dokonuje się najpóźniej do 5 dnia kolejnego miesiąca rozliczeniowego.
6. W przypadku braku informacji o rezygnacji z posiłku z powodu nieobecności ucznia w danym dniu odpłatność za posiłek nie zostanie odliczona.
7. Rezygnację z dożywiania należy zgłosić w formie pisemnej w sekretariacie szkoły do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc rezygnacji. Odstąpienie od zapłaty za posiłki w danym miesiącu nie stanowi rezygnacji z dożywiania ucznia.
8. Zastrzega się możliwość czasowego zawieszenia organizacji dożywiania uczniów.
Dyrektor ZPSM w Przemyślu
Aktualne informacje
Informujemy zainteresowanych Rodziców, że od października 2024 r. rozpoczęliśmy organizację dożywiania w szkole.
Cena jednodaniowego, gorącego posiłku, wydawanego w szkole, przygotowanego przez firmę cateringową „Otylya Catering” wynosi 17,00 zł.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem dożywiania, zamieszczonym na stronie szkoły gov.pl/web/zpsmprzemysl i stosowanie się do jego zapisów.
Deklaracje, dostępne na stronie internetowej szkoły gov.pl/web/zpsmprzemysl
oraz w formie papierowej w sekretariacie - prosimy składać w sekretariacie.
Opłata za dożywianie w miesiącu styczniu 2025 r. wynosić będzie:
19 dni x 17,00 zł = 323 zł.
Błędnie wykonana opłata będzie skutkowała zwrotem pieniędzy na konto rodzica/opiekuna i nieobjęcie dziecka dożywianiem.
Prosimy o terminowe dokonanie wpłat - do 20 grudnia 2024 r.
W sprawach związanych z dożywianiem prosimy o kontakt pod nr tel. 16 6783766, wew.3 od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 13.00 lub poprzez email: obiady@muzyk.edu.pl
Materiały
Deklaracja dożywiania dziecka 2024Deklaracja_dożywiania_dziecka_2024.docx 0.02MB Alergeny
Alergeny.docx 0.01MB Jadłospis 9-20.12.2024
menu_9-20122024.pdf 0.54MB Rozporządzenie
Rozporządzenie.pdf 0.10MB