W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dożywianie

zdjęcie przedstawia spagetti z sosem na białym talerzu, całość na granatowym tle, po prawej napis dożywanie a pod nim logotyp ZPSM w Przemyślu
Regulamin dożywiania

Regulamin dożywiania uczniów w ZPSM w Przemyślu.
Postanowienia ogólne
§1

1.    Dożywianie uczniów w ZPSM w Przemyślu jest organizowane w celu realizacji zadań opiekuńczych szkoły oraz wspierania prawidłowego rozwoju uczniów.
2.    Dożywianie uczniów w ZPSM w Przemyślu odbywa się poprzez wydawanie posiłków przygotowanych przez firmę cateringową uczniom uprawnionym do korzystania z tych posiłków.
3.    Posiłki wydawane są w miejscach do tego wyznaczonych podczas przerwy obiadowej w godzinach 12.05-12.25 oraz wg ustalonego dla poszczególnych klas harmonogramu.

Uprawnienia i warunki do korzystania z dożywiania
§2

1.    Do korzystania z posiłków w jadalni szkolnej uprawnieni są:
a)    uczniowie Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, wnoszący opłaty indywidualne,
b)    uczniowie Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, których dożywianie jest finansowane na podstawie decyzji podjętej przez MOPS lub GOPS.
2.    Warunkiem uzyskania uprawnień dla ww. uczniów jest złożenie we wrześniu  w sekretariacie szkoły przez rodzica lub opiekuna prawnego deklaracji korzystania z dożywiania.
3.    Deklaracja korzystania z dożywiania wypełniana jest jednorazowo na cały rok szkolny.

Opłaty za posiłki
§3

1.    Ustalona odpłatność za dożywianie uiszczana jest wyłącznie przelewem na rachunek bankowy podany w deklaracji korzystania z dożywiania oraz na stronie internetowej szkoły w zakładce „Dożywianie”.
2.    Odpłatność wnoszona jest za cały miesiąc z góry, do 20-go dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który wnoszona jest odpłatność.
3.    Informacja o wysokości opłaty za dany miesiąc, uwzględniająca także odliczenia wynikające z rezygnacji z posiłków w poprzednich miesiącach jest przekazywana do rodziców za pośrednictwem strony internetowej szkoły.
4.    Wysokość odpłatności stanowi iloczyn ceny posiłku oraz ilości dni żywieniowych w danym miesiącu.
5.    W przypadku nieuiszczenia odpłatności za dany miesiąc wydawanie obiadów zostanie wstrzymane.

Rezygnacja z dożywiania i zwrot kosztów za niewykorzystane obiady
§ 4

1.    Rezygnację z korzystania z posiłków z powodu nieobecności ucznia, należy zgłosić najpóźniej w dniu nieobecności do godziny 9.00 w formie mailowej na adres: obiady@muzyk.edu.pl
2.    Odliczeniu podlegają niewykorzystane obiady podczas nieobecności ucznia trwającej nieprzerwanie dłużej niż 2 dni.
3.    W przypadku opisanym w ust. 2., opłata za niewykorzystane obiady zostanie odliczona w drugim kolejnym miesiącu rozliczeniowym z zastrzeżeniem ust. 4.
4.    Za niewykorzystane posiłki w miesiącu maju i czerwcu, rozliczenie następuje do 5 lipca w formie zwrotu należnej kwoty na konto rodzica/opiekuna.
5.    Rozliczenia za niewykorzystane posiłki dokonuje się najpóźniej do 5 dnia kolejnego miesiąca rozliczeniowego.
6.    W przypadku braku informacji o rezygnacji z posiłku z powodu nieobecności ucznia w danym dniu odpłatność za posiłek nie zostanie odliczona.
7.    Rezygnację z dożywiania należy zgłosić w formie pisemnej w sekretariacie szkoły do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc rezygnacji. Odstąpienie od zapłaty  za posiłki w danym miesiącu nie stanowi rezygnacji z dożywiania ucznia.
8.    Zastrzega się możliwość czasowego zawieszenia organizacji dożywiania uczniów.

                                                                                                              Dyrektor ZPSM w Przemyślu

 

Aktualne informacje

Informujemy zainteresowanych Rodziców, że od października 2024 r. rozpoczęliśmy organizację dożywiania w szkole.

Cena jednodaniowego, gorącego posiłku, wydawanego w szkole, przygotowanego przez firmę cateringową „Otylya Catering” wynosi 17,00 zł.

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem dożywiania, zamieszczonym na stronie szkoły gov.pl/web/zpsmprzemysl i stosowanie się do jego zapisów.

Deklaracje, dostępne na stronie internetowej szkoły gov.pl/web/zpsmprzemysl                 
oraz w formie papierowej w sekretariacie - prosimy składać w sekretariacie.
 

Opłata za dożywianie w miesiącu styczniu 2025 r. wynosić będzie:
19 dni x 17,00 zł = 323 zł.

Błędnie wykonana opłata będzie skutkowała zwrotem pieniędzy na konto rodzica/opiekuna i nieobjęcie dziecka dożywianiem.
Prosimy o terminowe dokonanie wpłat - do 20 grudnia 2024 r.

W sprawach związanych z dożywianiem prosimy o kontakt pod nr tel. 16 6783766, wew.3 od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 13.00 lub poprzez email: obiady@muzyk.edu.pl

 

Materiały

Deklaracja dożywiania dziecka 2024
Deklaracja​_dożywiania​_dziecka​_2024.docx 0.02MB
Alergeny
Alergeny.docx 0.01MB
Jadłospis 9-20.12.2024
menu​_9-20122024.pdf 0.54MB
Rozporządzenie
Rozporządzenie.pdf 0.10MB
{"register":{"columns":[]}}