W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Biuro Prezesa

Biuro Prezesa - nadzoruje Wojciech Legawiec Prezes ARiMR

Biuro Prezesa realizuje zadania w zakresie zapewnienia organizacyjnej i technicznej obsługi Prezesa, zastępców Prezesa oraz organizacji pracy i funkcjonowania Agencji.

W szczególności do zadań Biura Prezesa należy:

  • prowadzenie sekretariatu Prezesa i sekretariatów zastępców Prezesa Agencji;
  • organizacja obiegu korespondencji pomiędzy Prezesem, zastępcami Prezesa oraz komórkami organizacyjnymi Agencji;
  • obsługa organizacyjna i techniczna posiedzeń kierownictwa Agencji;
  • obsługa organizacyjna i techniczna krajowych wyjazdów służbowych członków Kierownictwa Agencji;
  • wykonywanie czynności z zakresu protokołu i reprezentacji;
  • koordynacja przygotowania odpowiedzi na interpelacje, interwencje i wnioski parlamentarzystów;
  • koordynacja współpracy z Sejmem i Senatem RP, Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwem Finansów, a także innymi organami administracji publicznej w zakresie działania Agencji;
  • prowadzenie zbioru i rejestru zarządzeń Prezesa;
  • publikowanie zarządzeń Prezesa poprzez intranet;
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Prezesa pełnomocnictw i upoważnień;
  • przygotowywanie stanowiska Prezesa w zakresie rozstrzygania sporów kompetencyjnych pomiędzy komórkami i jednostkami organizacyjnymi Agencji;
  • prowadzenie spraw związanych z organizacją Agencji, a w szczególności z opracowywaniem projektu regulaminu organizacyjnego oraz jego zmiany;
  • przygotowywanie projektów postanowień Prezesa, dotyczących wyłączenia organów oraz pracowników organów;
  • realizacja zadań zleconych przez Prezesa;
  • współpracy z instytucjami zewnętrznymi w ramach współpracy międzynarodowej, w tym inicjowania, zarządzania i koordynowania wspólnotowymi i krajowymi projektami finansowymi w zakresie wsparcia eksperckiego i pomocy rozwojowej dla krajów nowoprzyjętych lub nienależących do Unii Europejskiej;
  • zapewnienia biletów lotniczych i ubezpieczeń związanych z wyjazdami zagranicznymi pracowników Agencji;
  • koordynacji udziału przedstawicieli Agencji w pracach komitetów i grup roboczych UE;
  • przygotowywania i koordynacji spraw dotyczących współpracy międzynarodowej w obszarze działania Agencji, w szczególności zadań wynikających z Polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, wizyt delegacji zagranicznych, spotkań i konferencji międzynarodowych;
  • zapewnienia tłumaczeń pisemnych i ustnych na potrzeby Agencji;
  • udostępniania komórkom organizacyjnym Agencji dokumentów dotyczących planowanych zmian w prawodawstwie Unii Europejskiej, wytycznych i raportów Komisji Europejskiej dotyczących obszaru działania Agencji i innych dokumentów unijnych dostępnych w zakresie posiadanych uprawnień dostępu do repozytoriów polskich i Unii Europejskiej.

Dyrektor
Anna Kubik

Sekretariat:

tel.: 22 318-40-20, 22 318-40-21

fax: 318-54-31

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.08.2021 10:02 Rafał Sadowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Prezesa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Biuro Prezesa 22.0 28.11.2024 11:54 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 21.0 28.11.2024 11:54 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 20.0 28.11.2024 11:53 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 19.0 28.11.2024 11:53 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 18.0 21.11.2024 10:34 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 17.0 21.11.2024 10:33 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 16.0 01.10.2024 11:04 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 15.0 01.10.2024 11:03 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 14.0 12.03.2024 12:48 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 13.0 12.03.2024 12:29 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 12.0 11.03.2024 13:02 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 11.0 11.03.2024 13:01 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 10.0 11.01.2024 12:33 Wojcieszak Paweł BPr
Biuro Prezesa 9.0 23.10.2023 10:57 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 8.0 23.10.2023 10:56 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 7.0 23.10.2023 10:56 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 6.0 02.10.2023 11:07 Kubat Artur BPr
Biuro Prezesa 5.0 08.09.2021 15:02 Rembiszewska Agnieszka BPr
Biuro Prezesa 4.0 08.09.2021 14:45 Rembiszewska Agnieszka BPr
Biuro Prezesa 3.0 08.09.2021 14:44 Rembiszewska Agnieszka BPr
Biuro Prezesa 2.0 02.09.2021 09:40 Kubat Artur
Biuro Prezesa 1.0 27.08.2021 10:02 Rafał Sadowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}