Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej (2 konkurs)
Status: Rozstrzygnięty
W ramach konkursu dofinansowanie udzielane jest projektom dzięki którym nastąpi usprawnienie funkcjonowania administracji rządowej poprzez cyfryzację procesów i procedur dotyczących funkcjonowania obszaru back-office. Będzie się to odbywało poprzez ujednolicanie kluczowych systemów i interfejsów zgodnie z modelem cyfryzacji urzędów, zawartym w opracowanym przez ministra właściwego ds. informatyzacji Katalogu Rekomendacji Cyfrowego Urzędu.
Cel
Celem konkursu jest wsparcie tworzenia rozwiązań dążących do usprawnienie procesów administracyjnych jednostek administracji rządowej.
Wspierane będą następujące typy projektów:
- Typ I: Przenoszenie gotowych rozwiązań IT między urzędami,
- Typ II: Wdrażanie nowych rozwiązań IT w urzędach, w tym opracowanie i wdrożenie horyzontalnych rozwiązań możliwych do zastosowania w skali całej administracji (wsparcie może dotyczyć również modernizacji istniejącego rozwiązania IT).
Dla kogo
- jednostki administracji rządowej,
- podmioty podległe jednostkom administracji rządowej lub przez nie nadzorowane,
- partnerstwa tworzone pomiędzy wskazanymi powyżej wnioskodawcami.
Niedopuszczalna jest sytuacja, w której w ramach partnerstwa z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 partner/partnerzy realizowaliby co do zasady zadania, które z równie dobrym skutkiem dla osiągnięcia celów projektu mógłby zrealizować wykonawca wyłoniony zgodnie z prawem zamówień publicznych.
Budżet i poziom dofinansowania
Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w konkursie wynosi 200 000 000,00 PLN.
Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania nie może przekroczyć 50 mln EUR. Aby dokonać konwersji walutowej PLN/EUR należy posłużyć się średnią arytmetyczną miesięcznych kursów średnioważonych Narodowego Banku Polskiego, z ostatnich kolejno następujących po sobie sześciu miesięcy, bezpośrednio poprzedzających miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie (kursy te publikowane są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod niniejszym adresem.
Harmonogram konkursu
- Ogłoszenie konkursu: 29.11.2016
- Rozpoczęcie naboru wniosków: 30.12.2016
- Zakończenie naboru wniosków: 31.03.2017
Sposób składania wniosków
Wnioski o dofinansowanie należy składać w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji udostępnionej na stronie internetowej.
Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych tutaj.
Pytania i odpowiedzi
Wszelkie pytania w tym zakresie należy zgłaszać pod adres: konkurs2.2-nabor2@cppc.gov.pl.