W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję używanych składników mienia misji

11.06.2021

Ogłoszenie o sprzedaży zbędnych składników mienia placówki w drodze aukcji

Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji. Przedmiotem sprzedaży jest 45 składników mienia (meble, sprzęt biurowy noszących ślady użytkowania ). Nabywca będzie zobowiązany do zapewnienia transportu nabytych składników mienia z magazynu misji w terminie uzgodnionym.  

Aukcja w formie ustnej odbędzie się w dniu 15 czerwca br. o godzinie 12.00 w Ramallah, w magazynie misji zlokalizowanym na poziomie -4 budynku Abraj, Tokyo st. 15, Ramallah. 

Szczegółowy wykaz składników mienia i cen wywoławczych stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Warunkiem udziału w aukcji jest wniesienie wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej. Wadium należy wnieść w gotówce w dniu przeprowadzenia aukcji bądź przelewem na rachunek bankowy misji w dniu poprzedzającym przeprowadzenie aukcji. Wadium złożone przez oferentów, których oferty zostały odrzucone zostanie zwrócone w terminie 7 dni. Wadium złożone przez nabywcę zostaje zaliczone na poczet ceny zakupu. Wadium nie podlega zwrotowi jeżeli nabywca uchyli się od zawarcia umowy.

Składniki mienia mogą zostać obejrzane na godzinę przed wyznaczonym terminem aukcji po uprzednim umówieniu się telefonicznie pod numerem 059 28000002 osobą wyznaczoną  do kontaktu jest pani Sadeen Qubbaj. 

Aukcja podlega przepisom prawa polskiego. Osoby, które nie wniosły wadium nie zostaną dopuszczone do udziału w aukcji. Misja zastrzega sobie prawo odwołania aukcji bez podania przyczyny. Misja nie odpowiada za wady ukryte sprzedawanych przedmiotów.

W trakcie aukcji wymagane będzie przestrzeganie ograniczeń związanych z pandemią Covid, w szczególności od uczestników wymagane będzie  nosić maseczkę oraz zachowywać dystans.

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z przetwarzaniem danych osobowych

1. W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. przepisów o ochronie danych osobowych Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał na potrzeby niniejszego postępowania.

2. Ponadto, w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego danych osobowych w ramach przedmiotowego postępowania Zamawiający w pkt 3 (poniżej) zamieszcza klauzulę informacyjną przewidzianą w art. 13 RODO.

3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:

  1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Spraw Zagranicznych, z siedzibą w Polsce w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23, tel. +48 225230000. Wykonującym obowiązki administratora jest kierownik placówki zagranicznej –Biura Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej w Ramallah.
  2. Minister Spraw Zagranicznych powołał inspektora ochrony danych (IOD), który realizuje swoje obowiązki w odniesieniu do danych przetwarzanych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych.

Dane kontaktowe IOD:

adres siedziby: Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa

adres  e-mail: iod@msz.gov.pl

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem aukcji.
  2. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z właściwymi przepisami.  
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  4. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem prawnym.
  5. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  6. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  • na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym x przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,           w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Announcement

about the sale of used items of property of the mission by auction

The Office of the Representative of the Republic of Poland to the Palestinian National Authority announces an auction to sell used components of the mission's property. The subject of sale is a set of 45 items (furniture, office equipment with signs of use). The buyer will be obliged to ensure the transport of the purchased property components from the mission's warehouse on the agreed date.

 

The auction will be held on 11 of June in Ramallah at 12.00 a.m., in the mission warehouse located on level -4 of the Abraj Building, Tokyo St. 15, Ramallah.

A detailed list of property components and their starting prices is attached to this announcement.

The condition to participate in the auction is the payment of a bid guarantee of 10% of the collective starting price of NIS 334. The bid guarantee should be paid in cash on the day of the auction or by transfer to the bank account one day prior to the opening of the auction. The bid guarantee submitted by the rejected tenderers will be returned within 7 days. The bid guarantee submitted by the buyer is credited towards the purchase price. The bid guarantee is not refundable if the buyer fails to conclude the contract.

The items of property can be viewed one hour before the scheduled date of the auction after prior appointment by telephone on 05928000002, the contact person is Ms Sadeen Qubbaj.

The auction is subject to Polish law. The persons who failed to submit the bid guarantee will not be allowed to participate in the auction. The mission reserves the right to cancel the auction without giving any reason. The mission is not responsible for hidden defects of the items sold.


During the auction, it will be required to adhere to the restrictions related to the Covid pandemic, in particular, participants will be required to wear a mask and keep a distance.

[EN] Information clause under Art. 13 of the GDPR in connection with the processing of personal data

  1. Due to the entry into force on 25 May 2018 of Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) (Official Journal of the European Union L 119 of 04.05.2016, p. 1), hereinafter referred to as the GDPR, the Awarding Entity requires the Economic Operator to submit a declaration about compliance with information requirements laid down in Art. 13 and/or Art. 14 of the GDPR, as regards natural persons from whom it directly or indirectly collected personal data for the purposes of this procedure.
  2. In addition, in connection with the Awarding Entity's processing of personal data as part of this procedure, the Awarding Entity provides an information clause as provided for in Art. 13 of the GDPR, in Section 3 below.
  3. In accordance with Art. 13(1) and (2) of the GDPR, please be advised that:
  1. Within the meaning of Art. 4(7) of the GDPR, the controller of your personal data is: The Minister of Foreign Affairs, with his or her office in Warsaw, Poland, Al. J. Ch. Szucha 23, phone no. +48 225230000. The duties of controller are performed by the head of diplomatic mission - Office of the Representative of the Republic of Poland to Palestinian National Authority.
  2. The Minister of Foreign Affairs has appointed the Inspector for Protection of Data (IPD), who performs his duties with respect to data processed at the Ministry of Foreign Affairs and diplomatic missions abroad.

IPD contact details:

registered address: Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warsaw

e-mail address: iod@msz.gov.pl

  1. Your personal data will be processed pursuant to Art. 6(1)(c) of the GDPR for the purposes of the auction procedure.
  2. The recipients of your personal data will be persons or entities to which tender documentation will be disclosed under relevant laws.
  3. In accordance with Art. 97(1) of the PPL Law, your personal data will be stored for four years from the closing date of the procedure.
  4.   The requirement for you to provide personal data that relate directly to you is a statutory requirement under the relevant laws;
  5. Your personal data will not be subject to decisions made on an automated basis, in accordance with Art. 22 of the GDPR;
  6. You have:
  • Under Art. 15 of the GDPR, the right of access to personal data concerning you;
  • Under Art. 16 of the GDPR, the right to rectify your personal data*;
  • Under Art. 18 of the GDPR, the right to obtain from the controller restriction of processing of personal data subject to cases referred to in Art. 18(2) of the GDPR**; 
  • The right to file a complaint with the President of the Office for Personal Data Protection, when you consider that the processing of personal data concerning you violates GDPR provisions;
  1.   You do not have:
  • In connection with Art. 17(3)(b), (d) or (e) of the GDPR, the right to erase your personal data;
  • The right to data portability referred to under Art. 20 of the GDPR;
  • Under Art. 21 of the GDPR, the right to object to processing of personal data because your personal data are processed under Art. 6(1)(c) of the GDPR.

 

 

______________________

* Explanation: The exercise of the right to rectify must not result in a change of the outcome of the procedure or in amendments to agreement provisions and it must not violate the integrity of protocol or its attachments.

** Explanation: The right to restriction of processing does not apply to storing personal information in order to ensure the exercise of legal remedies or for the protection of the rights of another natural or legal person or for reasons of important public interest of the European Union or of a Member State.

Materiały

Wykaz​_zbędnych​_składników​_mienia
Wykaz​_zbędnych​_składników​_mieniasamatabelka.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.06.2021 14:18 Łukasz Żygadło
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Żygadło
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję używanych składników mienia misji 2.0 11.06.2021 14:19 Łukasz Żygadło
Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję używanych składników mienia misji 1.0 11.06.2021 14:18 Łukasz Żygadło

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}