Jak zostać dostawcą dla IFAD?
Celem Funduszu jest poprawa sytuacji w krajach dotkniętych głodem i biedą, za pomocą pożyczek na warunkach preferencyjnych i darowizn na walkę z głodem. Zamówienia IFAD wynoszą średnio rocznie ok 50 mln USD. Zamówienia IFAD obejmują szeroki wachlarz dóbr oraz usług: od komputerów i wyposażenia budynków oraz biur po specjalistyczne usługi konsultingowe, czy logistyczne, Przykładowo największy udział w zamówieniach w 2018 r. miał sektor usług zarządzania i administracji oraz badawczych i inżynieryjnych.
Pozyskaj informacje o ofercie IFAD
Na profilu organizacji na stronach UNGM można zdobyć informacje na temat obecnie otwartych oraz zakończonych zamówień. Może pomóc to w odnalezieniu zapotrzebowania odpowiadającego profilowi firmy.
IFAD nawiązuje kontakt z dostawcami z krajów członków IFAD, zwłaszcza z krajów rozwijających się i gospodarek przejściowych. Pozostałe firmy oraz organizacje non-profit muszą szukać ogłoszeń IFAD poprzez portal UNGM.
Zarejestruj się
Aby móc zgłosić swój udział w zamówieniu należy być zarejestrowanym jako dostawca w systemie UNGM. Proces ten został opisany w głównej zakładce dotyczącej przetargów ONZ.
Informacje dodatkowe
- Procurement of services and goods for IFAD corporate operations proces
- IFAD Procurement handbook (zawiera szczegółowe zasady przeprowadzania zamówień, kryteria oraz wymagania)
- IFAD Project Procurement (zawiera również listę kontaktów do pracowników IFAD, którzy obsługują system zamówień organizacji)