Oferta konkursowa na prowadzenie stołówki w siedzibie Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. J.Ch. Szucha 25, w Warszawie
26.05.2021
Biuro Dyrektora Generalnego uprzejmie informuje, iż rozpoczął się konkurs na składanie ofert na prowadzenie stołówki w siedzibie Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. J.Ch. Szucha 25, 00-918 w Warszawie. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 7 czerwca 2021.r. do godziny 15.00 w Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. J.Ch. Szucha 25, Warszawa, pokój nr 29 (Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego).
Koperta powinna zawierać nazwę i dokładny adres Najemcy, telefon kontaktowy oraz dopisek: „Oferta konkursowa na prowadzenie stołówki”.
Wynajmujący dopuszcza możliwość dokonania oględzin lokalu przez oferentów. Zainteresowani mogą telefoniczne uzgodnić termin z Panem Radosławem Szalastem nr tel. (0-22) 34-74-468 w godz. 9.00 – 15.00.
Wynik przeprowadzonego postępowania konkursowego:
Biuro Dyrektora Generalnego Ministerstwa Edukacji i Nauki informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na "Prowadzenie stołówki w siedzibie Ministerstwa i Nauki przy al. Szucha 25" za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez firmę: Bracia Pietrzak Sp. J.
Materiały
Ogłoszenie stołówka 2021 r.Ogłoszenie_stołówka_2021_r.docx 0.02MB Formularz ofertowy
Formularz_ofertowy.doc 0.11MB Umowa na Stołówkę
Umowa_na_Stołówkę.docx 0.04MB Protokół przekazania lokalu w najem
Protokół_przekazania_lokalu_w_najem.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.12.2023 13:03 administrator gov.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- administrator gov.pl
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oferta konkursowa na prowadzenie stołówki w siedzibie Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. J.Ch. Szucha 25, w Warszawie | 2.0 | 14.12.2023 13:03 administrator gov.pl |
Oferta konkursowa na prowadzenie stołówki w siedzibie Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. J.Ch. Szucha 25, w Warszawie | 1.0 | 14.12.2023 13:03 administrator gov.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP