Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska
06.10.2022
Przedmiotem zadania jest audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska.
Kod CPV: 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe
Termin realizacji zadania: 16 miesięcy od dnia podpisania umowy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta musi być sporządzona na Formularzu ofertowym (załączonym do Ogłoszenia o rozeznaniu rynku) z załącznikami:
- Uzupełniony kosztorys w pliku Excel
- Uzupełniony Wykaz usług
- Case study opisane w SOPZ
- Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy oraz - w razie, gdyby do podpisania umowy upoważniona była inna osoba – pełnomocnictwo także dla niej.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny.
3. Decydująca będzie data wpływu Oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Termin i sposób składania ofert
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: patrycja.zurek@mfipr.gov.pl
Do dnia: 21.10.2022r.
Kontakt: patrycja.zurek@mfipr.gov.pl malgorzata.jakubas@mfipr.gov.pl
Rozstrzygnięcie: Największą liczbę punktów zdobyła oferta Socialtime Olaf Szymański.
Materiały
Szczegółowy_Opis_Przedmiotu_Zamówienia,_Audyt,_strategia_SM_i_współpraca_influencerska,_finalna_wersjaSzczegółowy_Opis_Przedmiotu_Zamówienia,_Audyt,_strategia_SM_i_współpraca_influencerska,_finalna_wersja.doc 0.15MB Formularz_ofertowy,__Audyt,_strategia_SM_i_współpraca_influencerska
Formularz_ofertowy,__Audyt,_strategia_SM_i_współpraca_influencerska.doc 0.11MB Załącznik_nr_1_do_Formularza_Ofertowego,_Kosztorys_na__Audyt,_strategię_SM_i_współpracę_influencerską
Załącznik_nr_1_do_Formularza_Ofertowego,_Kosztorys_na__Audyt,_strategię_SM_i_współpracę_influencerską.xlsx 0.01MB załącznik_nr_2_do_Formularza_Ofertowego,_Wykaz_usług,__Audyt,_strategia_SM_i_współpraca_influencerska
załącznik_nr_2_do_Formularza_Ofertowego,_Wykaz_usług,__Audyt,_strategia_SM_i_współpraca_influencerska.doc 0.04MB Brief_dla_agencji,_Audyt,_strategia_SM_i_współpraca_influencerska
Brief_dla_agencji,_Audyt,_strategia_SM_i_współpraca_influencerska.pdf 1.28MB Odpowiedzi_na_pytania_z_7102022
Odpowiedzi_na_pytania_z_7102022.docx 0.01MB Odpowiedzi_na_pytania_z_17102022
Odpowiedzi_na_pytania_z_17102022.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.10.2022 16:03 Anna Napierzyńska-Jabłońska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Patrycja Żurek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska | 5.0 | 06.12.2022 11:40 Anna Napierzyńska-Jabłońska |
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska | 4.0 | 19.10.2022 15:05 Anna Napierzyńska-Jabłońska |
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska | 3.0 | 13.10.2022 13:55 Anna Napierzyńska-Jabłońska |
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska | 2.0 | 06.10.2022 16:28 Anna Napierzyńska-Jabłońska |
Rozeznanie rynku: audyt social media i stworzenie strategii social media dla Funduszy Europejskich oraz współpraca influencerska | 1.0 | 06.10.2022 16:03 Anna Napierzyńska-Jabłońska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP