W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego (Kamera PTZ + Serwer + Oprogramowanie)

Główny Inspektorat Rybołowstwa Morskiego ogłasza przetarg prowadzony w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy PZP na "Dostawę i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego".

  • Termin skladania ofert: 06.12.2021 r. godz. 13.00
  • Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złozenia , zmiany, wycofania oferty lub wniosku" na ePUAP
  • http://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego na miniPotralu http://miniportal.uzp.gov.pl/
  • Termin otwarcia ofert: 06.12.2021 r. godz. 14.00
  • Termin związania ofertą: 04.01.2022 r.

Ważne:

Zmianie ulega:

  1. Pkt 19.4. SWZ: Ofertę należy złożyć do dnia 08.12.2021 r. do godziny 11:00.
  2. Pkt. 19.5. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia, w którym upłynął termin składania ofert tj. 08.12.2021 r. o godz. 13:00.
  3. Pkt 18.1 SWZ: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 6 stycznia 2022 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu z 24 listopada 2021 roku
ogloszenie-o-zamowieniu-z-dnia-24112021-r-1637762113.pdf 0.14MB
Specyfikacja warunków zamówienia
swz-1637762113.pdf 0.98MB
Załącznik nr 1: Formularz oferty
zal-1---formularz-oferty-1637762113.doc 0.14MB
Załącznik nr 2: Oświadczenie dotyczące podstawy wykluczenia
zal-2---oswiadczenie-dotyczace-podstaw-wykluczenia-1637762113.doc 0.10MB
Załącznik nr 3: Oświadczenie dotyczące warunków udziału
zal-3---oswiadczenie-dotyczace-warunkow-udzialu-1637762113.doc 0.10MB
Załącznik nr 4: Wzór umowy
zal-4---wzor-umowy-1637762114.pdf 0.71MB
Załącznik nr 5: Wykaz dostaw
zal-5---wykaz-dostaw-1637762114.doc 0.10MB
Załącznik nr 6: Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
zal-6---oswiadczenie-dotyczace-grupy-kapitalowej-1637762114.doc 0.10MB
Załącznik nr 7: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zal-7---zobowiazanie-podmiotu-udostepniajacego-1637762114.doc 0.10MB
Załącznik nr 8: Opis przedmiotu zamówienia-poglądowe zestawienie materiałów instalacyjnych
zal-8---opis-przedmiotu-zamowienia---pogladowe-zestawienie-mate.pdf 0.03MB
Załącznik nr 8: Opis przedmiotu zamówienia
zal-8---opis-przedmiotu-zamowienia-1637762114.pdf 0.39MB
Załącznik nr 9: Identyfikator postępowania
zal-9---identyfikator-postepowania-1637762114.pdf 0.25MB
Załącznik nr 10: Instrukcja użytkowania miniPortal-ePUAP
zal-10---instrukcja-uzytkownika-miniportal-epuap-1637762114.pdf 2.76MB
Informacja o środkach przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia
informacja-o-srodkach-przeznaczonych-na-sfinansowanie-zamowienia.pdf 0.16MB
Odpowiedzi na zapytania ofertowe
wyjasnienia-swz--monitoring---1-grudnia-2021-1638362932.pdf 0.17MB
Zapytanie do treści SWZ i wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 03.12.2021 r.
zapytanie-do-tresci-swz-i-wyjasnienia-zamawiajacego-z-dnia-0312.pdf 0.49MB
Zmiana treści SWZ Zamawiającego monitoring
zmiana-tresci-swz-zamawiajacego-monitoring-03122021-1638532470.pdf 0.57MB
uzupełnienie Zapytanie do treści SWZ i wyjaśnienia zamawiającego z 3.12.2021 r.
uzupelnienie-zapytanie-do-tresci-swz-i-wyjasnienia-zamawiajacego.pdf 0.49MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP 00298399 z 03.12.2021
ogloszenie-o-zmianie-ogloszenia-bzp-00298399-z-03122021-163854.pdf 0.04MB
Informacja z otwarcia ofert
girm---informacja-z-otwarcia-ofert--08122021-(003)-1638969479.pdf 0.20MB
Informacja o unieważnieniu postępowania dostępna
informacja-o-uniwaznieniu-postepowania-wersja-dostepna-1643967428.doc 0.15MB
Informacja o unieważnieniu postępowania
informacja-o-uniewaznieniu-postepowania-1643967428.pdf 0.55MB
{"register":{"columns":[]}}