Dostępność
Koordynator dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii oraz monitorowanie zapewnienia przez ten Urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w GUGiK. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynator dostępności
Małgorzata Sypuła
e-mail: malgorzata.sypula@gugik.gov.pl lub gugik.swz@gugik.gov.pl
telefon: +48 660 746 373
Informacja i wniosek o zapewnienie dostępności
- Gdy widzisz, że w naszym Urzędzie brakuje jakiś rozwiązań w zakresie dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej, poinformuj nas o tym.
- Informację zawierającą opis ww. braków w dostępności możesz przekazać nam różnymi kanałami:
- pisemnie pocztą na adres: Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Geodezji
i Kartografii, ulica Żurawia 6/12, 00-926 Warszawa - pocztą elektroniczną - na adres gugik@gugik.gov.pl
- ESP: /887pujdw65/skrytka
- telefonicznie - na nr +48 22 56 31 333 lub +48 22 56 31 379
- pisemnie pocztą na adres: Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Geodezji
Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami (np. posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności lub w momencie, gdy przyszedłeś do Urzędu, aby załatwić swoją sprawę, miałeś np. kontuzję nogi, która utrudniała swobodne poruszanie się) i chcesz załatwić sprawę w naszym Urzędzie (mówimy wtedy, że masz interes faktyczny), ale napotkałeś na jakieś bariery architektoniczne lub informacyjno-komunikacyjne – możesz złożyć do nas wniosek o zapewnienie dostępności.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
- Dane kontaktowe wnioskodawcy.
- Wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym.
- Wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą
- Wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Jako Urząd powinniśmy zrealizować Twój wniosek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jego złożenia.
Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, niezwłocznie poinformujemy Cię o tym, wskazując kiedy realizacja wniosku będzie możliwa. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 2 miesiące od dnia Twojego wystąpienia z wnioskiem.
Wnioski o zapewnienia dostępności możesz składać:
-
- pisemnie pocztą na adres: Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Geodezji
i Kartografii, ulica Żurawia 6/12, 00-926 Warszawa - pocztą elektroniczną - na adres gugik@gugik.gov.pl
- ESP: /887pujdw65/skrytka
- pisemnie pocztą na adres: Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Geodezji
Więcej szczegółów na temat informacji i wniosku o zapewnienie dostępności znajdują się pod tym linkiem.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Raport o stanie zapewniania dostępności
Plan działania na rzecz poprawy dostępności
Plan działania na rzecz dostępności
Informacja o Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
Informacja o Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
Informacja o zakresie działalności GUGiK w pliku odczytywalnym maszynowo
Informacja o dostępności GUGiK dla osób z niepełnosprawnościami
https://www.youtube.com/watch?v=dtQuuZYjbSQ
- Pierwsza publikacja:
- 26.09.2024 14:54 Jolanta Plieth-Cholewińska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jolanta Plieth-Cholewińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostępność | 1.0 | 26.09.2024 14:54 Jolanta Plieth-Cholewińska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP