W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostępność

Koordynator dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii oraz monitorowanie zapewnienia przez ten Urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w GUGiK. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

Koordynator dostępności

Małgorzata Sypuła

e-mail: malgorzata.sypula@gugik.gov.pl lub gugik.swz@gugik.gov.pl

telefon: +48 660 746 373

 

Informacja i wniosek o zapewnienie dostępności

  1. Gdy widzisz, że w naszym Urzędzie brakuje jakiś rozwiązań w zakresie dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej, poinformuj nas o tym.
  2. Informację zawierającą opis ww. braków w dostępności możesz przekazać nam różnymi kanałami:
    • pisemnie pocztą na adres: Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Geodezji
      i Kartografii, ulica Żurawia 6/12, 00-926 Warszawa
    • pocztą elektroniczną - na adres gugik@gugik.gov.pl
    • ESP: /887pujdw65/skrytka
    • telefonicznie - na nr +48 22 56 31 333 lub +48 22 56 31 379

 

Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami (np. posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności lub w momencie, gdy przyszedłeś do Urzędu, aby załatwić swoją sprawę, miałeś np. kontuzję nogi, która utrudniała swobodne poruszanie się) i chcesz załatwić sprawę w naszym Urzędzie (mówimy wtedy, że masz interes faktyczny), ale napotkałeś na jakieś bariery architektoniczne lub informacyjno-komunikacyjne – możesz złożyć do nas wniosek o zapewnienie dostępności.

Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:

  • Dane kontaktowe wnioskodawcy.
  • Wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym.
  • Wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą
  • Wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.

Jako Urząd powinniśmy zrealizować Twój wniosek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jego złożenia.

Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, niezwłocznie poinformujemy Cię o tym, wskazując kiedy realizacja wniosku będzie możliwa. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 2 miesiące od dnia Twojego wystąpienia z wnioskiem.

Wnioski o zapewnienia dostępności możesz składać:

    • pisemnie pocztą na adres: Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Geodezji
      i Kartografii, ulica Żurawia 6/12, 00-926 Warszawa
    • pocztą elektroniczną - na adres gugik@gugik.gov.pl
    • ESP: /887pujdw65/skrytka

 

Więcej szczegółów na temat informacji i wniosku o zapewnienie dostępności znajdują się pod tym linkiem.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Raport o stanie zapewniania dostępności

PDF

DOC

Plan działania na rzecz poprawy dostępności

Plan działania na rzecz dostępności

Informacja o Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o zakresie działalności GUGiK w pliku odczytywalnym maszynowo

Informacja o dostępności GUGiK dla osób z niepełnosprawnościami

https://www.youtube.com/watch?v=dtQuuZYjbSQ

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.09.2024 14:54 Jolanta Plieth-Cholewińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jolanta Plieth-Cholewińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostępność 1.0 26.09.2024 14:54 Jolanta Plieth-Cholewińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}