W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Przyjmowanie skarg i wniosków w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii:

Główny Geodeta Kraju przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków po uprzednim ustaleniu terminu spotkania, przy czym we wtorki przyjmuje obywateli w godzinach 16:15 – 17:15.

Zgłoszenia telefoniczne dotyczące ustalenia terminu spotkania z Głównym Geodetą Kraju przyjmuje sekretariat Głównego Geodety Kraju: pod nr tel. 22 563 14 44 lub adresem mailowym sekretariat.ggk@gugik.gov.pl

Dyrektor Departamentu NK lub Zastępca Dyrektora Departamentu NK oraz imiennie wyznaczeni pracownicy Wydziału Skarg Departamentu NK przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy Urzędu, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu pod nr telefonu 22 563 13 13 lub adresem mailowym gugik.ng@gugik.gov.pl 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.02.2024 12:29 Jolanta Plieth-Cholewińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jolanta Plieth-Cholewińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 4.0 23.09.2024 10:52 Jolanta Plieth-Cholewińska
Skargi i wnioski 3.0 16.09.2024 15:19 Barbara Kwiatkowska-Mott
Skargi i wnioski 2.0 16.09.2024 15:07 Barbara Kwiatkowska-Mott
Skargi i wnioski 1.0 26.02.2024 12:29 Jolanta Plieth-Cholewińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}