W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Do zadań Wydziału Organizacyjno – Kadrowego należy w szczególności:
 
1. W zakresie spraw organizacyjnych:
  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy miejskiej,
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta miejskiego,
  3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta miejskiego,
  4. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej,
  5. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  6. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy miejskiej,
  7. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej,
  8. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy miejskiej i jednostek ratowniczo – gaśniczych,
  9. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków oraz, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy miejskiej,
  10. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta miejskiego,
  11. nadzór nad stroną internetową komendy miejskiej,
  12. zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy,
  13. organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy miejskiej przez oficera prasowego,
  14. realizowanie zadań z zakresu petycji, prowadzenie ewidencji w tym zakresie oraz zamieszczenie ich na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Płocku.
 
2. W zakresie spraw archiwizacji:
  1. Prowadzenie archiwum komendy miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
 
3.  W zakresie spraw kadrowych:
  1. Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta miejskiego,
  2. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie miejskiej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych,
  3. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie miejskiej,
  4. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów,
  5. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie miejskiej,
  6. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy miejskiej,
  7. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej,
  8. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej,
  9. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego,
  10. bieżące ewidencjonowanie czasu służby pracowników ośmiogodzinnych,
  11. nadzorowanie i analizowanie prawidłowości ewidencjonowania i rozliczania czasu służby funkcjonariuszy zatrudnionych w komendzie miejskiej,
  12. prowadzenie spraw upoważnień do prowadzenia pojazdów służbowych.

 

4. W zakresie działalności promocyjno – informacyjnej.
  1. Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno – promocyjnej Komendy Miejskiej PSP w Płocku przez oficera prasowego.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.06.2021 09:25 mł. kpt. Paweł Włochowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjno-Kadrowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Organizacyjno-Kadrowy 2.0 24.06.2021 10:16 mł. kpt. Paweł Włochowski
Wydział Organizacyjno-Kadrowy 1.0 24.06.2021 09:25 mł. kpt. Paweł Włochowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}