Wydział Organizacyjno-Kadrowy
Do zadań Wydziału Organizacyjno – Kadrowego należy w szczególności:
1. W zakresie spraw organizacyjnych:
-
realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy miejskiej,
-
organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta miejskiego,
-
opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta miejskiego,
-
prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej,
-
organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
-
przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy miejskiej,
-
opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej,
-
organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy miejskiej i jednostek ratowniczo – gaśniczych,
-
realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków oraz, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy miejskiej,
-
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta miejskiego,
-
nadzór nad stroną internetową komendy miejskiej,
-
zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy,
-
organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy miejskiej przez oficera prasowego,
-
realizowanie zadań z zakresu petycji, prowadzenie ewidencji w tym zakresie oraz zamieszczenie ich na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Płocku.
2. W zakresie spraw archiwizacji:
-
Prowadzenie archiwum komendy miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
3. W zakresie spraw kadrowych:
-
Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta miejskiego,
-
przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie miejskiej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych,
-
opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie miejskiej,
-
opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów,
-
ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie miejskiej,
-
prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy miejskiej,
-
sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej,
-
realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej,
-
analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego,
-
bieżące ewidencjonowanie czasu służby pracowników ośmiogodzinnych,
-
nadzorowanie i analizowanie prawidłowości ewidencjonowania i rozliczania czasu służby funkcjonariuszy zatrudnionych w komendzie miejskiej,
-
prowadzenie spraw upoważnień do prowadzenia pojazdów służbowych.
4. W zakresie działalności promocyjno – informacyjnej.
- Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno – promocyjnej Komendy Miejskiej PSP w Płocku przez oficera prasowego.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 24.06.2021 09:25 mł. kpt. Paweł Włochowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjno-Kadrowy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydział Organizacyjno-Kadrowy | 2.0 | 24.06.2021 10:16 mł. kpt. Paweł Włochowski |
Wydział Organizacyjno-Kadrowy | 1.0 | 24.06.2021 09:25 mł. kpt. Paweł Włochowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP