Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę i wymianę stolarki drzwiowej i okiennej
Nasz znak: AD-2600-141/21
Data: 14 maja 2021 r.
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę i wymianę stolarki drzwiowej i okiennej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9.
-
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Krakowie w budynku przy ul. Makuszyńskiego 9 polegających na pracach remontowych obejmujących wymianę stolarki okiennej
i drzwiowej. Zakres prac obejmuje wymianę okien w ilości 6 szt. i drzwi wewnętrznych
w ilości 1 szt. oraz montaż krat (pomieszczenie adaptowane na potrzeby Archiwum
w budynku „Balneologii”). Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze stanowiących załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień
CPV 45324000-4 – Roboty w zakresie okładziny tynkowej
CPV 45421000-4 – Roboty w zakresie stolarki budowlanej
CPV 45421100-5 – Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
CPV 45440000-3 – Roboty malarskie i szklarskie
CPV 45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
-
Zamówienie należy wykonać zgodnie opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
-
Ponadto zamówienie obejmuje:
-
dokonanie szczegółowych pomiarów przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy;
-
zabezpieczenie miejsca wykonywania prac remontowych;
-
demontaż starych okien oraz drzwi;
-
montaż nowych okien oraz drzwi;
-
wykończenie ościeży okien i drzwi;
-
uporządkowanie miejsca prowadzenia prac.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie
z wymaganiami obowiązujących przepisów. -
Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane
i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania PSSE w Krakowie. -
Poddanie utylizacji, po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem PSSE w Krakowie, zdemontowanych okien i drzwi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779). Zamawiający zastrzega sobie otrzymanie dokumentów potwierdzających utylizację odpadu w podmiotach posiadających stosowne zezwolenia w tym zakresie. -
Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska.
-
Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:
-
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.
-
Wymagana jest minimum 24 miesięczna gwarancja na montaż okien, na stolarkę okienną i drzwiową zgodnie z gwarancją producenta. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.
-
Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
-
Warunki udziału w postępowaniu:
-
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
-
posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
-
posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
-
posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
-
znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
-
W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
-
Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;
Cena 100%
-
Miejsce i termin złożenia oferty:
-
Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 maja 2021 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia. -
Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl
-
Inne informacje:
-
Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających
nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308. -
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
-
-
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
-
Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
-
W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
-
-
-
Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
-
Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
-
-
Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy
ul. Makuszyńskiego 9 (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia). -
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty. -
W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
-
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej ustawą „Pzp”.
-
Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)). -
Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
-
Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
-
usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
-
prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
-
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
-
Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
Załącznik nr 3 – Przedmiar i opis przedmiotu zamówienia
wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69
Materiały
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy141_zal_1_formularz_okna.doc 0.03MB Załącznik nr 2 – Projekt umowy
141_zal_2_umowa_okna.pdf 0.12MB Załącznik nr 3 – Przedmiar i opis przedmiotu zamówienia
141_zal_3_przedmiar_okna.pdf 0.29MB Załącznik nr 3 – Przedmiar i opis przedmiotu zamówienia
141_zal_3_OPZ_okna.pdf 0.17MB