W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę i wymianę stolarki drzwiowej i okiennej

Nasz znak: AD-2600-141/21
Data: 14 maja 2021 r.

 

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę i wymianę stolarki drzwiowej i okiennej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Krakowie w budynku przy ul. Makuszyńskiego 9 polegających na pracach remontowych obejmujących wymianę stolarki okiennej
    i drzwiowej. Zakres prac obejmuje wymianę okien w ilości 6 szt. i drzwi wewnętrznych
    w ilości 1 szt. oraz montaż krat (pomieszczenie adaptowane na potrzeby Archiwum
    w budynku „Balneologii”). Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze stanowiących załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień

CPV 45324000-4 – Roboty w zakresie okładziny tynkowej

CPV 45421000-4 – Roboty w zakresie stolarki budowlanej

CPV 45421100-5 – Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów

CPV 45440000-3 – Roboty malarskie i szklarskie

CPV 45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

  1. Zamówienie należy wykonać zgodnie opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

  2. Ponadto zamówienie obejmuje:

  1. dokonanie szczegółowych pomiarów przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy;

  2. zabezpieczenie miejsca wykonywania prac remontowych;

  3. demontaż starych okien oraz drzwi;

  4. montaż nowych okien oraz drzwi;

  5. wykończenie ościeży okien i drzwi;

  6. uporządkowanie miejsca prowadzenia prac.

  1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie
    z wymaganiami obowiązujących przepisów.

  2. Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane
    i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania PSSE w Krakowie.

  3. Poddanie utylizacji, po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem PSSE w Krakowie, zdemontowanych okien i drzwi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
    o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 779). Zamawiający zastrzega sobie otrzymanie dokumentów potwierdzających utylizację odpadu w podmiotach posiadających stosowne zezwolenia w tym zakresie.

  4. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska.

  1. Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:

  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.

  2. Wymagana jest minimum 24 miesięczna gwarancja na montaż okien, na stolarkę okienną i drzwiową zgodnie z gwarancją producenta. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.

  3. Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

  1. posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);

  2. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

  3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;

  4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  2. W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.

  1. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;

Cena 100%

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

  1. Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl
    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 maja 2021 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.

  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

  3. Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

  4. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.

  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Kontakt z Zamawiającym:

Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. Inne informacje:

  1. Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających
    nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.

  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.

  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.

    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.

    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:

    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;

    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.

  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
    w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy
    ul. Makuszyńskiego 9 (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).

  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).

  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej ustawą „Pzp”.

  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)).

  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).

  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:

    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),

    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),

    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Przedmiar i opis przedmiotu zamówienia

 

 

wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
141​_zal​_1​_formularz​_okna.doc 0.03MB
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
141​_zal​_2​_umowa​_okna.pdf 0.12MB
Załącznik nr 3 – Przedmiar i opis przedmiotu zamówienia
141​_zal​_3​_przedmiar​_okna.pdf 0.29MB
Załącznik nr 3 – Przedmiar i opis przedmiotu zamówienia
141​_zal​_3​_OPZ​_okna.pdf 0.17MB
{"register":{"columns":[]}}