Zapytanie ofertowe dostawa i montaż mebli biurowych
Nasz znak: Data:
AD.Z.2600.174.2023 13 października 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę i montaż mebli biurowych dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mebli biurowych, dostawa mebli biurowych wraz z montażem i wniesieniem do siedziby PSSE w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9 (do wskazanych pomieszczeń przez przedstawiciela Zamawiającego) w następującym zakresie:
- dostawa i montaż mebli w następujących ilościach:
- biurko pracownicze – 41 szt.
- przegroda tapicerowana montowana do biurek – 12 szt.
- kontener na kółkach – 44 szt.
- szafa aktowa – 33 szt.
- biurko z blenda metalową – 2 szt.
- szafa ubraniowa – 5 szt.
- biurko na stelażu metalowym – 1 szt.
- blenda płytowa do biurek 160 cm – 12 szt.
- blenda płytowa do biurek 140 cm – 1 szt.
- zabudowa kuchenna (szafki stojące, słupek szuflad, szafki wiszące, blat kuchenny, fartuch na blatem, stół kuchenny – 1 komp.
- stolik biurowy – 1 szt.
- szafka pod drukarki – 8 szt.
- szafka aktowa pod blatem zestaw – 1 szt.
- dostawa i montaż krzeseł w następujących ilościach:
- krzesło obrotowe – 42 szt.
- krzesło stacjonarne – 15 szt.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Podane wymiary w opisie przedmiotu zamówienia są wymiarami orientacyjnymi umożliwiającymi dokonanie wyceny przedmiotu zamówienia.
- Po wygraniu zapytania ofertowego przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt mebli wraz z wymiarami i kolorystyką.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia, warunki płatności oraz warunki gwarancji:
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 7 tygodni od podpisania umowy.
- Płatność przelewem w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
- Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, miejsce dostawy oraz termin zostaną określone przy podpisaniu finalnej umowy.
- Wymagana jest przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące od daty zakupu wyszczególnionej na fakturze.
- Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji oraz termin realizacji zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia i wykonywania określonej działalności;
- posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wystarczającym do należytego wykonania zamówienia – Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował lub realizuje co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie mebli biurowych o wartości co najmniej 80.000 zł. brutto każde zamówienie;
- znajdują w sytuacji finansowej i ekonomicznej, która umożliwia należyte wykonanie zamówienia;
- złożą ważną ofertę w terminie wyznaczonym do składania ofert.
- Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
- Cena (C) – waga kryterium 80%
- Termin realizacji zamówienia (T) – waga kryterium 20%
1% odpowiada 1 pkt
Wykonawca łącznie we wszystkich kryteriach może uzyskać 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert – C + T
Zamawiający dokona oceny oferty w każdym kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu oferty.
- Cena (C) – waga 80%
Wartość punktowa kryterium przyznawana będzie według wzoru:
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto
Do oceny ofert w tym kryterium, Zamawiający przyjmie łączną cenę oferty zaoferowaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty, w tym dostawy i montażu mebli oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego (do wskazanych pomieszczeń przez przedstawiciela Zamawiającego), inne niezbędne opłaty do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania przedmiotu umowy oraz ewentualne upusty i rabaty.
- Termin realizacji zamówienia (T) – waga 20%
Wartość punktowa kryterium przyznawana będzie według następujących zasad:
Termin realizacji zamówienia |
Liczba przyznanych punktów |
do 7 tygodni |
0 pkt |
do 6 tygodni |
10 pkt |
do 5 tygodni |
20 pkt |
W kryterium: Termin realizacji zamówienia (T), Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
UWAGA! Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia – Zamawiający przyjmie maksymalny termin dostawy (do 7 tygodni) i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
- Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 października 2023 r. godz. 10:00, podając cenę netto i brutto. - Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1
do niniejszego Zapytania ofertowego. - Do oferty należy dołączyć zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz referencje potwierdzające prawidłową realizację zamówień.
- W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo).
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
- Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
- Inne informacje:
- Oferty będą rozpatrywane w poszczególnych częściach. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamawianej ilości towaru do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia.
- W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
- Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu
i terminie podpisania umowy. - Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 8 ppkt. 7) lit. c);
- została złożona po terminie składania ofert.
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty;
- wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
- W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
- Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
Działając na podstawie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679” informuję Panią /Pana, że:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krakowie / Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 12 644 93 72, 12 644 99 64, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-krakow, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow/skrytkaESP
- We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 12 644 93 72 wew. 150 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.
- Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia (UE) 2016/679 w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem ofertowym, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem administratora, jak też - jeżeli do tego dojdzie – zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
- W ograniczonym zakresie Administrator Danych może udzielić dostępu do Pani/Pana danych podmiotom, które obsługują Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie np. firmom obsługującym systemy informatyczne, dostawcy usług pocztowych. Udostępnianie danych podmiotom obsługującym PSSE w Krakowie może odbywać się wyłącznie na podstawie zawartych umów.
Pani/Pana dane będą także mogły być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa (np. sądom powszechnym, Policji, Prokuraturze). Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu nr 2600 wynikającego z załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
- Posiada Pani/Pan na podstawie:
- art. 15 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- art. 16 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- art. 18 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia (UE) 2016/679,
Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.
Informuję również, że stosownie do art. 15 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2016/679 za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o którym mowa
w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą profilowane.
Materiały
Załącznik nr 1 Formularz ofertowyzal_1_formularz_meble_.docx 0.02MB Załącznik nr 2 Szczegółowy opis zamówienia
zal_2_opis_przedmiotu_zamowienia.xlsx 0.02MB Załącznik nr 2a Opis meble aktualny
zal_2a_opis_meble_aktualny.docx 0.20MB Załącznik nr 2b Opis krzesło obrotowe aktualny
zal_2b_opis_krzeslo_obrotowe_aktualny.docx 0.02MB Załącznik nr 2c Opis krzesło obrotowe wzór
Załącznik_2c_wzor_krzeslo_obrotowe.docx 0.13MB Załącznik nr 2d Rzut pomieszczeń z meblami
Załącznik_2d_rzut_mebli_pomieszczenia.docx 0.45MB Załącznik nr 3 Wzór umowy
zal_3_wzor_umowa_meble_.pdf 0.15MB