W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa i montaż 48 sztuk rolet okiennych.

04.02.2021

W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii zaprasza do składania ofert na dostawę i montaż 48 sztuk rolet okiennych. UWAGA! W szczegółowym zakresie prac wystąpił błąd. Wszystkie podane wymiary powinny być w centymetrach a nie jak podano w mm. Serdecznie przepraszamy.

Informacje o ofercie. 
Oferty, w języku polskim, należy składać w formie wypełnionego Formularza dołączonego do niniejszego zapytania ofertowego, w terminie do dnia 11 lutego 2021 roku do godz. 12:00  drogą elektroniczną na adres e-mail: anna.zielinska@mrpit.gov.pl

  1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
  3. Ministerstwo Rozwoju, Pracy i technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
  4. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  5. Zamawiający oczekuje zaoferowania asortymentu zgodnego z parametrami określonymi w szczegółowym zakresie prac i opisem przedmiotu zamówienia. 
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. 
  7. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem.
  8. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
  9. Okres związania ofertą – 30 dni od dnia złożenia oferty.
  10. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  11. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.
    W przypadku pytań, osobą do kontaktu jest: Anna Zielińska tel. 22 461 63 07, 723 998 186 anna.zielinska@mrpit.gov.pl 


Załączniki:
Formularz ofertowy. 
Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia.

Materiały

Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy​_rolety.doc 0.05MB
Szczegółowy zakres prac
Szczegółowy​_zakres​_prac​_rolety​_okienne.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.02.2021 11:52 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa i montaż 48 sztuk rolet okiennych. 3.0 08.02.2021 14:11 Agata Kubel-Grabau
Dostawa i montaż 48 sztuk rolet okiennych. 2.0 05.02.2021 13:31 Agata Kubel-Grabau
dostawa i montaż 48 sztuk rolet okiennych. 1.0 05.02.2021 11:52 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}