W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania: Usługi wsparcia do systemu ewidencji majątku posiadanego przez Zamawiającego

11.09.2024

Zaproszenie zawierające szczegółowy opis zamówienia oraz warunki udziału w postępowaniu znajduje się w załączniku.

Termin składania ofert: 17.09.2024 r.

Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres: sekretariatBA@mrit.gov.pl, lub papierowej na adres: Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Biuro Administracyjne, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa lub złożyć w Kancelarii ogólnej (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).

 

Materiały

Zaproszenie​_do​_składania​_ofert-ewidencja​_majątku
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert-ewidencja​_majątku.pdf 0.16MB
załącznik​_nr​_1​_-​_OPZ​_ewidencja​_majątku
załącznik​_nr​_1​_-​_OPZ​_ewidencja​_majątku.pdf 0.23MB
załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_Ofertowy
załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_Ofertowy.pdf 0.10MB
załącznik​_nr​_3​_-​_Istotne​_postanowienia​_umowy​_ewidencja​_majątku
załącznik​_nr​_3​_-​_Istotne​_postanowienia​_umowy​_ewidencja​_majątku.pdf 0.31MB
załącznik​_nr​_4​_-​_Oświadczenia​_Wykonawcy
załącznik​_nr​_4​_-​_Oświadczenia​_Wykonawcy.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.09.2024 14:08 Agnieszka Włazowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Barbara Ślesicka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania: Usługi wsparcia do systemu ewidencji majątku posiadanego przez Zamawiającego 2.0 11.09.2024 14:10 Agnieszka Włazowska
Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania: Usługi wsparcia do systemu ewidencji majątku posiadanego przez Zamawiającego 1.0 11.09.2024 14:08 Agnieszka Włazowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}