W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Logotypy Funduszy Europejskich, Flaga RP oraz logo Unii Europejskiej

Kampania edukacyjno-informacyjna dla przedsiębiorców upowszechniająca korzyści płynące z technologii cyfrowych

Projekt jest odpowiedzią na założenia II osi priorytetowej FERC, czyli „Zaawansowane usługi cyfrowe”, Działanie 2.5 „Wsparcie umiejętności cyfrowych”. Celem kampanii edukacyjno-informacyjnej jest podniesienie powszechnej świadomości o korzyściach płynących z technologii cyfrowych wśród przedsiębiorców i ich pracowników.

Nazwa Beneficjenta:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii

Nazwa Partnera:

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy

Wartość dofinansowania:

Całkowity koszt projektu to 9 990 649,06 zł, w tym kwota dofinansowania z UE - 7 971 000 zł

Okres realizacji projektu:

05.2024 - 05.2027

Opis projektu:

Kampania będzie realizowana w trzech obszarach tematycznych:

  • e-usługi publiczne
  • cyberbezpieczeństwo
  • wykorzystanie technologii cyfrowych.

Planowana jest realizacja kampanii płatnych, tzw. zasięgowych, głównie w internecie, uzupełnionych o działania PR. W ramach projektu zrealizujemy min. 20 akcji specjalnych. Akcje specjalne z przedsiębiorcami będą organizowane w całym kraju, na żywo i w formie online, w poszczególnych regionach, przy zaangażowaniu samorządów i organizacji pozarządowych, które współpracują z biznesem.

Narzędzia, formaty, przekazy oraz treści kampanii będą projektowane i dostosowywane do grupy docelowej m.in. na podstawie konsultacji z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców i organizacjami pozarządowymi, współpracujących z biznesem.

Kampania planowana jest na lata 2025-2027. Poprzedzi ją pilotaż, podczas którego sprawdzimy czy planowane narzędzia i przekaz odpowiadają na potrzeby grupy docelowej. Podczas realizacji projektu powstaną materiały edukacyjne. Przedsiębiorców i ich pracowników będziemy zachęcać  do udziału w webinarach i spotkaniach stacjonarnych.

Projekt będzie prowadzony w oparciu o analizy i badania prowadzone przez MRiT. Szczegółowe informacje na temat naszych działań będą dostępne na portalu Biznes.gov.pl i w mediach społecznościowych.

Grupy docelowe

Odbiorcami projektu będzie 2,65 mln małych i średnich przedsiębiorstw, przy czym komunikacja będzie sprofilowana do podgrup, które dzielą się na:

Mikro przedsiębiorstwa (0-9 pracowników) – 2,55 mln

Małe przedsiębiorstwa (10-49 pracowników) – 93 tys.

Średnie przedsiębiorstwa (50-249 pracowników) – 16 tys.

Efekty projektu

Efektem projektu będzie kampania dla przedsiębiorców i ich pracowników upowszechniająca korzyści płynące z technologii cyfrowych,  w szczególności w 3 obszarach tematycznych:

  • e-usługi publiczne,
  • cyberbezpieczeństwo,
  • wykorzystanie technologii cyfrowych.

Planowanym rezultatem kampanii będzie podniesienie wśród przedsiębiorców kompetencji cyfrowych, ukazanie korzyści wynikających z wykorzystywania nowoczesnych technologii i e-usług publicznych oraz rozwijanie świadomości dotyczącej dostępności cyfrowej i cyberbezpieczeństwa.

{"register":{"columns":[]}}