W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na eksperta w Departamencie Gospodarki Elektronicznej - projekt "Konto Przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu" (II oś priorytetowa Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa)

26.04.2019

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Udział w merytorycznym opracowaniu produktów projektu „Konto Przedsiębiorcy”.
  2. Udział w procesie zarządzania treścią portalu Biznes.gov.pl oraz rejestru CEIDG, w tym m.in. nadzór nad aktualnością treści zamieszczonych na portalach oraz optymalizacja treści pod kątem użyteczności dla użytkownika.
  3. Tworzenie i redagowanie treści publikowanych na portalu Biznes.gov.pl.
  4. Kontraktowanie produktów i usług niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań projektowych,
  5. Przygotowywanie sprawozdań, raportów, zestawień związanych z projektem.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie:

  • minimum 3 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z obsługą prawną przedsiębiorców w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce;
  • doświadczenie w publikacji treści internetowych skierowanych do przedsiębiorców np. treści o charakterze gospodarczym, prawnym itp.

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość problematyki związanej z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce;
  • Znajomość ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, Dyrektywy 2006/123/WE Parlamentu Europejskiego i rady dot. usług na rynku wewnętrznym oraz ustawy Prawo przedsiębiorców;
  • Znajomość zasad skutecznej prezentacji treści w portalach internetowych;
  • Umiejętność syntetycznego formułowania myśli z zachowaniem zasady prostego języka (plain language);
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • Kreatywność;
  • Odpowiedzialność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Samodzielność i własna inicjatywa w podejmowanych działaniach.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać do  6 maja 2019 r. na adres maria.magdon@mpit.gov.pl w tytule wpisując: „DGE – Ekspert”.

Szczegółowe informacje znajdują się w poniższym załączniku.

Materiały

Ekspert w departamencie gospodarki elektronicznej
Ogloszenie​_Ekspert​_DGE.doc 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.04.2019 16:14 Martyna Krawczonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Staroń
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na eksperta w Departamencie Gospodarki Elektronicznej - projekt "Konto Przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu" (II oś priorytetowa Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa) 1.0 26.04.2019 16:14 Martyna Krawczonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}