Opracowanie studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi systemu chłodzenia i wentylacji
14.10.2021
Przedmiot zamówienia: Opracowanie studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno - finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”.
1. Kryteria oceny ofert:
O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny i doświadczenia (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska sumarycznie największą liczbę punktów.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. KRYTERIUM WAGA
1. Cena 60%
2. Doświadczenie Wykonawcy 40%
RAZEM: 100%
Oceny Zamawiający dokona na podstawie następujących wzorów:
1) Dla kryterium „cena” (C):
C = Cmin/Cwn x 60
gdzie:
C – przyznane punk ty za kryterium cena
Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena badanej oferty
Opis kryterium:
Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za usługę. W cenie uwzględnia się podatek VAT oraz podatek akcyzowy jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż podlega obciążeniu podatkiem VAT lub podatkiem akcyzowym.
UWAGA: ceny jednostkowe netto w formularzu cenowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W kryterium cena, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Ocena za cenę dokonana zostanie na podstawie oferty wykonawcy w „formularzu ofertowym”, stanowiącym Zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Dla kryterium: doświadczenie Wykonawcy (D):
gdzie:
D – przyznane punk ty za każdą realizację w kryterium doświadczenie Wykonawcy,
Przy czym każdą realizację należy rozumieć jako wykonanie:
Studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji” lub „Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacji” w budynku o powierzchni co najmniej 5 000 m2 lub kubaturze 20 000 m3.
Ocena za doświadczenie wykonawcy dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartym w „formularzu ofertowym”, stanowiącym Zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
W kryterium doświadczenie Wykonawcy, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt, które będą liczone w następujący sposób:
1 realizacja = 10 pkt.
2 realizacje = 20 pkt.
3 realizacje = 30 pkt.
4 realizacje i więcej = 40 pkt.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + D
gdzie:
W – ocena końcowa,
C – punkty za cenę,
D – punkty za doświadczenie Wykonawcy
2. Warunki udziału:
Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy:
1) posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania oferty należycie wykonał co najmniej 1 studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dotyczące wykonania efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji lub instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacji w budynku o powierzchni min. 5 000m2 lub kubaturze 20 000m3, co należy udokumentować poprzez listy referencyjne lub protokoły odbioru podpisane bez zastrzeżeń,
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- 1 osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu analiz finansowych / ekonomicznych / księgowych,
- 1 osobę posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu analiz środowiskowych (wyliczenie wskaźników środowiskowych),
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego wykaz osób posiadających w/w uprawnienia i dołączy dokumenty potwierdzające nadanie przedmiotowych uprawnień i zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla każdej z wymienionych w wykazie osób, a w przypadku osób nie posiadających uprawnień budowlanych zakres wykonywanych czynności oraz kwalifikacje zawodowe i doświadczenie.
3. Terminy wykonania zamówienia.
W zakresie opracowania studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie” – nie później niż 6 tygodni od dnia podpisania Umowy,
4. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
- cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
- zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
- podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń
- rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
- Dodatkowe informacje
- zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
- zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
- umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
- przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
- zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
- Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Sposób przygotowania i termin składania ofert.
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: Krystian.Wyskiel@mrpit.gov.pl w terminie do dnia 25 października 2021 r.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Opis przedmiotu zamówienia
Klauzula obowiązku informacyjnego
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani danych osobowych jest Minister Pracy, Rozwoju i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 222 500 123, natomiast obowiązki administratora wykonuje dyrektor Biura Administracyjnego.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrpit.gov.pl
3. Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy i w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
4. Pani dane osobowe mogą być udostępniane organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty, z którymi Ministerstwo zawarło umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
5. Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat i nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).
6. Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
7. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani danych osobowych przysługują Pani następujące prawa:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
• prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO,
• prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani danych osobowych, przysługuje Pani również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Materiały
Formularz OfertowyFormularz_ofertowy_efektywny_system_chłodzenia_i_wentylacji.doc 0.03MB OPZ
Opis_Przedmiotu_Zamówienia_studium_zapewnienie_efektywnego_systemu_chłodzenia_i_wentylacji_budynku.doc 0.15MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.10.2021 17:15 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Rzewuski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Opracowanie studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi systemu chłodzenia i wentylacji | 1.0 | 14.10.2021 17:15 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP