Oszczędzaj czas i pieniądze prowadząc działalność gospodarczą – zapraszamy na webinar dotyczący technologii cyfrowych w biznesie
16.01.2025
W Polsce z cyfrowych usług publicznych korzysta 55 proc. użytkowników Internetu. To niemal o 10 proc. mniej niż średnia unijna. Cyfryzacja dla części przedsiębiorców nie jest oczywistym sposobem prowadzenia biznesu. Dlatego od listopada 2024 r., mali i średni przedsiębiorcy mogą korzystać z bezpłatnych webinarów i spotkań stacjonarnych, organizowanych przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii we współpracy z NASK i wybranymi samorządami.
Podczas spotkań przedsiębiorcy zapoznają się z konkretnymi przykładami rozwiązań, które będą mogli wykorzystać w różnych obszarach prowadzonego przez siebie biznesu. Będą mieli również możliwość rozmów i konsultacji z ekspertami.
Celem akcji jest wsparcie firm w prowadzeniu działalności biznesowej i załatwianiu spraw urzędowych online.
Bezpłatne spotkania dla przedsiębiorców
Kolejny webinar z serii „Digital biznes. Jak oszczędzać czas i pieniądze prowadząc działalność gospodarczą” odbędzie się 22 stycznia 2025 r. o godz. 10:00. Temat: „Rozwijaj swój biznes dzięki nowoczesnym technologiom cyfrowym”. Udział w webinarze jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować!
🗓️ 22 stycznia 2025, godz. 10:00
📍 Zarejestruj się już teraz!
Wielu przedsiębiorców nie korzysta z usług cyfrowych. Zwleka aż do chwili, kiedy jest to wymagane przepisami prawa. Tymczasem digitalizacja działalności to droga do obniżenia kosztów, a także możliwość podniesienia zysków. Technologie cyfrowe usprawniają codzienną pracę, pomagają oszczędzać czas, a przede wszystkim – znacznie ułatwiają prowadzenie działalności w tych aspektach, które wiążą się zarówno z formalnościami i tzw. papierologią, jak również z marketingiem czy sprzedażą.
Większość formalności można dziś załatwić online, bez konieczności wizyt w urzędzie. Chcemy by przedsiębiorcy potrafili korzystać z narzędzi, które pozwolą im prowadzić biznes sprawniej, lepiej, oszczędzając czas i skupiając się na rozwoju firmy. Wiemy, że czas przedsiębiorców jest bardzo cenny, dlatego podczas planowania webinarów i spotkań przyświecał nam jeden cel - przekazać wiedzę w pigułce, słuchając przedsiębiorców i odpowiadając na ich potrzeby. Bardzo zależy nam na feedbacku, którym podczas spotkań mogą dzielić się z nami uczestnicy. Dzięki temu kolejne nasze działania będą jeszcze bardziej odpowiadać potrzebom sygnalizowanym przez przedsiębiorców
– tak do udziału w webinarach i spotkaniach zachęca Marianna Sidoroff, Dyrektor Departamentu Gospodarki Cyfrowej w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?
Podczas spotkania pt. “Rozwijaj swój biznes dzięki nowoczesnym technologiom cyfrowym” przedsiębiorcy i ich pracownicy dowiedzą się:
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w małej firmie by zaoszczędzić czas i usprawnić zarządzanie
- W jaki sposób zmienić procesy w firmie i zredukować koszty operacyjne, czyli korzyści ze stosowania rozwiązań cyfrowych, typu AI, chmura, Big Data czy e-usługi
- Z jakich usług online może skorzystać przedsiębiorca w poszczególnych obszarach prowadzenia biznesu
- Jak usprawnić codzienną pracę, aby zwiększyć efektywność - lista konkretnych narzędzi cyfrowych.
Spotkania, zarówno online, jak i stacjonarne, stanowią część pilotażowego projektu dla małych i średnich firm oraz ich pracowników. Jest on elementem kampanii edukacyjno-informacyjnej dla przedsiębiorców upowszechniającej korzyści płynące z technologii cyfrowych. W tym roku, jako pierwsi, w spotkaniach wezmą udział przedsiębiorcy z województwa warmińsko-mazurskiego.
Najbliższe spotkanie stacjonarne odbędzie się 24 stycznia 2025 r., pt. “Jak zapobiegać i radzić sobie z cyberzagrożeniami” w Mrągowskim Centrum Aktywności Lokalnej, przy ul. Kopernika 2C.
Więcej informacji – w tym o formie rejestracji na wydarzenia - znajduje się na stronie akcji Digital Biznes.