W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług wsparcia organizacyjnego i administracyjno-biurowego w ramach projektu o akronimie oto-GOZ

31.10.2019

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Departament Innowacji, z siedzibą przy Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, zaprasza ponownie do składania ofert na świadczenie usług wsparcia organizacyjnego i administracyjno-biurowego w projekcie pn. „Opracowanie systemu wskaźników pomiarowych, umożliwiających ocenę postępu w transformacji w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym oraz wpływu gospodarki o obiegu zamkniętym na rozwój społeczno-gospodarczy na poziomie mezoekonomicznym (regionów) i makroekonomicznym (gospodarki narodowej)” o akronimie oto-GOZ.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zawierający opis zamówienia oraz warunki udziału w postępowaniu znajduje się w załączniku.

Oferty prosimy przesyłać do dnia 6 listopada 2019 r. do godziny 16:00, drogą elektroniczną na adres: joanna.bieniek@mpit.gov.pl

 

Materiały

Załącznik 1 do SOPZ
DIN​_Oto-GOZ​_zal1​_22​_10​_19.docx 0.02MB
Załącznik 2 do SOPZ
DIN​_Oto-GOZ​_zal2​_22​_10​_19.docx 0.03MB
SOPZ Oto​_GOZ
DIN​_Oto​_GOZ​_31​_10​_19.pdf 0.30MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.10.2019 09:33 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Igor Barcikowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług wsparcia organizacyjnego i administracyjno-biurowego w ramach projektu o akronimie oto-GOZ 2.0 31.10.2019 11:41 Agata Kubel-Grabau
Świadczenie usługi kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjno-biurowego w projekcie Oto-GOZ 1.0 22.10.2019 09:33 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}