W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa i Wiceprezesa Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.

04.05.2022

Rada Nadzorcza Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. z siedzibą w Łodzi, ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G tel. 42 676 27 53, 676 27 54, ogłasza postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa i Wiceprezesa Zarządu ŁSSE S.A.

Termin składania ofert:

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w siedzibie Spółki, (w sekretariacie – II piętro) w terminie do dnia 16 maja 2022 r., od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00. Zgłoszenia można doręczyć osobiście lub przesłać pocztą (do godz. 14.00 ostatniego dnia terminu, decyduje data i godzina doręczenia przesyłki) na adres siedziby Spółki: ul. Księdza Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22g, w zaklejonej kopercie z adnotacją na kopercie: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa/Wiceprezesa Zarządu ŁSSE S.A.”, zaadresowanej do Rady Nadzorczej Spółki. Na kopercie kandydat zobowiązany jest umieścić swoje imię i nazwisko oraz adres do korespondencji.

Szczegóły ogłoszenia znajdują się w załącznikach.

Materiały

ŁSSE Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa Spółki
DNP​_ŁSSE​_Postępowanie​_kwalifikacyjne​_Prezes.pdf 0.40MB
ŁSSE Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Wiceprezesa Spółki
DNP​_ŁSSE​_Postępowanie​_kwalifikacyjne​_Wiceprezes.pdf 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.05.2022 16:25 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Rudzka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa i Wiceprezesa Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. 1.0 04.05.2022 16:25 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}