Sekretarka w Wydziale Informacji Publicznej i Obsługi Sekretarskiej w Biurze Ministra
13.10.2022
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
sekretarka
w Wydziale Informacji Publicznej i Obsługi Sekretarskiej
w Biurze Ministra
Liczba stanowisk pracy: 2
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Warszawa, pl. Trzech Krzyży 3/5
Proponowane wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze: 2900 – 3100 zł brutto + do 50% premii
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kompletowanie, weryfikowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu członka Kierownictwa.
- Ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów.
- Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji pomiędzy komórki organizacyjne.
- Przygotowywanie skanów, kopii dokumentów na zlecenie członka Kierownictwa.
- Sporządzanie projektów pism/ odpowiedzi na korespondencję.
- Przyjmowanie i nadawanie telefaksów oraz poczty elektronicznej.
- Organizowanie spotkań dla członka Kierownictwa, w tym obsługa gości, interesantów oraz rezerwowanie sal konferencyjnych, cateringu, etc.
- Przygotowywanie materiałów będących przedmiotem rozpatrzenia podczas posiedzeń, spotkań, narad, etc.
- Kierowanie interesantów zgłaszających się osobiście lub telefonicznie do właściwych merytorycznie pracowników.
- Udzielanie informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo.
- Prowadzenie i monitorowanie terminarzy spotkań członka Kierownictwa.
- Prowadzenie kontaktów teleadresowych osób i instytucji, z którymi współpracuje członek Kierownictwa.
- Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom komórek organizacyjnych w celu wsparcia w bieżącej pracy członka Kierownictwa.
- Zapewnianie zaopatrzenia w niezbędne materiały biurowe i spożywcze.
- Organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych (delegacje krajowe i zagraniczne) członka Kierownictwa.
- Archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w sekretariacie członka Kierownictwa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
wykształcenie: średnie
doświadczenie: minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- ogólna znajomość zadań, zasad funkcjonowania i struktury organizacyjnej Ministerstwa,
- znajomość zasad obsługi klienta,
- znajomość j. angielskiego na poziomie podstawowym (A2),
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz Internetu,
- współpraca,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- komunikacja,
- rzetelność.
Wymagane dokumenty:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne wraz z zaznaczonym w temacie wiadomości tytułem „BM-sekretarka” prosimy przesłać na adres: rekrutacja@mrit.gov.pl
Termin składania dokumentów: 31.10.2022 r.
Kontakt tel.: 22 411 96 20
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.
Materiały
BM_sekretarkaogłoszenie_sekretarka_BM_-_2_etaty.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.10.2022 11:33 Sylwia Życzkowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Beata Kokosza-Domżalska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekretarka w Wydziale Informacji Publicznej i Obsługi Sekretarskiej w Biurze Ministra | 1.0 | 13.10.2022 11:33 Sylwia Życzkowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP