Szacowanie wartości zamówienia dot. przeprowadzenia webinariów dla instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne w świetle wyzwań i założeń nowego systemu akredytacji Ministerstwa Rozwoju
17.07.2020
Przedmiot zamówienia dotyczy:
- Przeprowadzenie cyklu 5 webinariów mających na celu omówienie założonych tematów i przeprowadzenie dyskusji w zakresie wyzwań stojących przed instytucjami otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne.
- Przygotowanie opracowania (raportu) obejmującego informację zwrotną z przeprowadzonych w trakcie webinariów dyskusji.
Zapytanie ma na celu oszacowanie wartości zamówienia i nie zobowiązuje żadnej ze stron do zawarcia umowy.
Zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szacowaną wartość zamówienia netto/brutto w PLN wraz z określeniem terminu realizacji (maksymalnie do 15 listopada br.) w dniach kalendarzowych należy przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy: Robert.Blaszczykowski@mr.gov.pl
Termin przesyłania szacowanej wartości zamówienia: 27 lipca 2020 r.
Osoba do kontaktu: Robert Błaszczykowski Robert.Blaszczykowski@mr.gov.pl
Szczegółowe informacje w załączniku.
Materiały
DIN_OPZ_Webinaria_dla_OI_17072020DIN_OPZ_Webinaria_dla_OI_17072020.docx 0.41MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.07.2020 14:12 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Robert Błaszczykowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Szacowanie wartości zamówienia dot. przeprowadzenia webinariów dla instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne w świetle wyzwań i założeń nowego systemu akredytacji Ministerstwa Rozwoju | 2.0 | 20.07.2020 11:36 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Szacowanie przeprowadzenia webinariów dla instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne w świetle wyzwań i założeń nowego systemu akredytacji Ministerstwa Rozwoju | 1.0 | 17.07.2020 14:12 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP