Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notesów na 2022 r dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii
22.10.2021
W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na wykonanie i dostawę kalendarzy oraz notesów na 2022 r dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Kod CPV: 30199792-8 – Kalendarze.
- Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, nie noszące znamion użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2019 poz. 2019 ze zmianami) Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Ministerstwo Rozwoju i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
II.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do przedmiotowego Zaproszenia.
III.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/WYMAGANIA DOTYCZĄCE
WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAKUPU:
- Wykonawca musi posiadać niezbędne doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zakupu.
- Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Zaproszeniu do składania ofert potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do Zaproszenia.
IV.WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:
- Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia świadczonych usług są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
- Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu
- realizacji niniejszej umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując usługi.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie zlecenia bez uwag, potwierdzone protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.
- Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT), ubezpieczenia i inne.
V.KRYTERIA OCENY OFERT/INFORMACJA O WAGACH PUKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH / OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI.
- Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
Lp. Kryterium Waga
1 Cena oferty (Co) 100% - Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium: Cena oferty (Co), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
gdzie:
𝑂𝑐𝑒𝑛𝑎 𝐶𝑜 = 100 ×
𝐶𝑒𝑛𝑎𝐶𝑜𝑚𝑖𝑛
𝐶𝑒𝑛𝑎𝐶𝑜 [𝑝𝑘𝑡]
CenaCo - cena badanej oferty,
Cenamin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
VI.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
- Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotu zakupu.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
- Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
- W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
VII.DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 27.10.2021 r. godz. 15:00
2.Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - oferta na wykonanie i dostawę kalendarzy” lub w formie papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5 00-507 Warszawa
3.Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od
poniedziałku do piątku).
VIII.WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1.Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego
do udzielenia zamówienia.
2.Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w niniejszym Zaproszeniu.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako
najkorzystniejszą.
IX.INFORMACJE DODATKOWE:
1.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
3.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
X.DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
1.Formularz ofertowy
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do niniejszego Zaproszenia (jeśli dotyczy).
4.Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu, zgodnie z treścią Załącznika nr 5.
XI.WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
1.Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2.Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
1)oczywistych omyłek pisarskich,
2)oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3)innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze zaproszeniem do
składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
3.Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
XII.OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:
Joanna Lenart - Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43, email: joanna.lenart@mrit.go joanna.lenart@mrit.gov.plv.pl.
Monika Kierzek – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 36, email: monika.kierzek@mrit.gov.pl,
Agnieszka Milczarek – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 95 69, email: agnieszka.milczarek@mrit.gov.pl,
Marcin Sawicki – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 57, email: marcin.sawicki@mrit.gov.pl.
Załączniki:
1.SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
2.Formularz Ofertowy
3.Klauzula informacyjna RODO,
4.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO,
5.Wzór oświadczenia potwierdzającego spełnienie przez Wykonawcę warunków
udziału.
Materiały
SOPZZałącznik_nr_1_SOPZ_kalendarze.docx 0.04MB Formularz ofertowy
Załącznik_nr_2_Formularz_ofertowy_kalendarze.docx 0.02MB Klauzula RODO
Załącznik_nr_3_Klauzula_RODO.docx 0.02MB Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik_nr_4_Oświadczenie_Wykonawcy.docx 0.02MB Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik_nr_5_Oświadczenie_Wykonawcy_o_spełnieniu_warunków_udziału_w_postępowaniu.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.10.2021 18:31 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Rzewuski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notesów na 2022 r dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii | 2.0 | 25.10.2021 11:40 Agata Kubel-Grabau |
Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notesów na 2022 r dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii | 1.0 | 22.10.2021 18:31 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP