Zaproszenie do składania ofert na sprzedaż, dostawę i montaż mebli biurowych
16.12.2021
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na sprzedaż, dostawę i montaż do siedziby Ministerstwa Rozwoju i Technologii mebli biurowych.
INFORMACJE PODSTAWOWE:
- W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na Sprzedaż, dostawę i montaż do siedziby Ministerstwa Rozwoju i Technologii mebli biurowych (jednorazowa dostawa).
- Kod CPV: 39000000-2 – Meble.
- Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż mebli przeznaczonych na potrzeby Ministerstwa Rozwoju i Technologii oraz ich dostawa wraz z montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonawca oświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia będzie:
- fabrycznie nowy, nieregenerowany, wykonany z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta,
- spełniać warunki określone w załączniku nr 1 do Zaproszenia,
- posiadać deklarację producenta o zgodności z Polskimi Normami lub innymi przepisami dotyczącymi wymogów, które obowiązują w zakresie dopuszczenia wyrobu do obrotu,
- odpowiadać wymogom przeciwpożarowym oraz spełniać warunki BHP, określone w stosownych przepisach.
- Dostarczone meble powinny być kompletne, zmontowane, przydatne po dostawie do użytkowania.
- Wykonawca ponosi koszty ubezpieczenia oraz opakowania mebli na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas realizacji dostawy i rozładunku.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2019 poz. 2019 ze zmianami) Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Ministerstwo Rozwoju i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 1 dniowym wyprzedzeniem.
- Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający oczekuje zaoferowania asortymentu zgodnego z parametrami określonymi w specyfikacji.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do przedmiotowego Zaproszenia.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAKUPU:
Dostarczone meble biurowe muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, nie noszące znamion użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:
- Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia świadczonych usług są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
- Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji niniejszej umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując usługi.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie zlecenia bez uwag, potwierdzone protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.
- Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT), ubezpieczenia i inne.
KRYTERIA OCENY OFERT/INFORMACJA O WAGACH PUKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH / OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI.
- Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
Cena oferty (Co) - waga 60%
Termin dostawy - max do 29.12.2021 r. (Td) 40% - Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium: Cena oferty (Co) i Termin dostawy (max. do 29.12.2021r.) (Td) na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:
Ocena oferty = Ocena Co + Ocena Td
gdzie:
Ocena Co - ocena ceny wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
Ocena Td - termin dostawy (max. do 29.12.2021r.).- Ocena oferty w kryterium „Cena oferty (Co)” zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Ocena Co=60×CenaComin /CenaCo[pkt]
gdzie:
CenaCo - cena badanej oferty,
Cenamin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie. - Ocena oferty w kryterium Termin zostanie wyliczona za pomocą następującego mechanizmu:
- w przypadku zaoferowania terminu realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 24 grudnia 2021 r. – oferta otrzyma 40 pkt,
- w przypadku zaoferowania terminu realizacji przedmiotu zamówienia w terminie z zakresu od 25 grudnia 2021 r. do dnia 29 grudnia 2021r. – oferta otrzyma 0 pkt,
- Ocena oferty w kryterium „Cena oferty (Co)” zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
- Zamawiający dokona wyboru oferty najwyżej ocenionej – tj. o najwyższej liczbie punktów przyznanych, w ww. kryteriach wyliczonych wg wzoru określonego w ust. 2 spośród ofert nieodrzuconych złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu na etapie oceny oferty.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
- Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotu zakupu.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
- Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
- W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 20.12.2021 r. godz. 12:00
- Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie
e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - Sprzedaż, dostawa i montaż mebli biurowych” lub w formie papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
- Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w niniejszym Zaproszeniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
- Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia.
INFORMACJE DODATKOWE:
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
- Formularz ofertowy wraz z załącznikiem.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do niniejszego Zaproszenia (jeśli dotyczy).
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
- Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
- oczywistych omyłek pisarskich,
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze zaproszeniem do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. joanna.jablonska@mrit.gov.pl
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:
- Joanna Lenart - Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43,
email: joanna.lenart@mrit.gov.pl. - Barbara Ślesicka – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 95 81,
email: barbara.slesicka@mrit.gov.pl, - Monika Łączyńska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 99 53,
email: monika.laczynska@mrit.gov.pl, - Joanna Jabłońska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 98 41
email: joanna.jablonska@mrit.gov.pl
Materiały
Szczegółowy opis przedmiotu zamówień na Sprzedaż, dostawę i montaż mebliSzczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.21MB Formularz ofertowy na Sprzedaż, dostawę i montaż do siedziby Ministerstwa Rozwoju i Technologii mebli
Formularz ofertowy.docx 0.04MB Formularz asortymentowo -cenowy na sprzedaż, dostawę i montaż mebli
formularz asortymentowo-cenowy.xls 0.03MB Załacznik nr 3 -RODO
Załącznik nr 3- RODO.docx 0.02MB Załacznik nr 4 oświadczenie RODO
Załącznik nr 4 oświadczenie_RODO.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.12.2021 15:54 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Lenart
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do składania ofert na sprzedaż, dostawę i montaż mebli biurowych | 1.0 | 16.12.2021 15:54 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP