W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na sprzedaż, dostawę i montaż mebli biurowych

16.12.2021

Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na sprzedaż, dostawę i montaż do siedziby Ministerstwa Rozwoju i Technologii mebli biurowych.

INFORMACJE PODSTAWOWE:

  1. W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na Sprzedaż, dostawę i montaż do siedziby Ministerstwa Rozwoju i Technologii mebli biurowych (jednorazowa dostawa).
  2. Kod CPV: 39000000-2 – Meble.
  3. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż mebli przeznaczonych na potrzeby Ministerstwa Rozwoju i Technologii oraz ich dostawa wraz z montażem i  przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
  4. Wykonawca oświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia będzie:
    1. fabrycznie nowy, nieregenerowany, wykonany z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta,
    2. spełniać warunki określone w załączniku nr 1 do Zaproszenia,
    3. posiadać deklarację producenta o zgodności z Polskimi Normami lub innymi przepisami dotyczącymi wymogów, które obowiązują w zakresie dopuszczenia wyrobu do obrotu,
    4. odpowiadać wymogom przeciwpożarowym oraz spełniać warunki BHP, określone w stosownych przepisach.
  5. Dostarczone meble powinny być kompletne, zmontowane, przydatne po dostawie do użytkowania.
  6. Wykonawca ponosi koszty ubezpieczenia oraz opakowania mebli na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas realizacji dostawy i  rozładunku.
  7. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2019 poz. 2019 ze zmianami) Prawo zamówień publicznych.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
  9. Ministerstwo Rozwoju i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
  10. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 1 dniowym wyprzedzeniem.
  11. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
  12. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  13. Zamawiający oczekuje zaoferowania asortymentu zgodnego z parametrami określonymi w specyfikacji.
  14. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w  rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do przedmiotowego Zaproszenia.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAKUPU:

Dostarczone meble biurowe muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, nie noszące znamion użytkowania, zgodnie z  obowiązującymi przepisami i normami.

WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:

  1. Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia świadczonych usług są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
  2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji niniejszej umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując usługi.
  3. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  4. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie zlecenia bez uwag, potwierdzone protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.
  5. Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
  6. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w  tym podatek od towarów i usług (VAT), ubezpieczenia i inne.

KRYTERIA OCENY OFERT/INFORMACJA O WAGACH PUKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH / OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI.

  1. Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
    Cena oferty (Co) - waga 60%
    Termin dostawy - max do 29.12.2021 r. (Td) 40%
  2. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w  oparciu o kryterium: Cena oferty (Co) i Termin dostawy (max. do 29.12.2021r.) (Td) na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:
    Ocena oferty = Ocena Co + Ocena Td
    gdzie:
    Ocena Co - ocena ceny wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
    Ocena Td - termin dostawy (max. do 29.12.2021r.).
    1. Ocena oferty w kryterium „Cena oferty (Co)” zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
      Ocena Co=60×CenaComin /CenaCo[pkt]
      gdzie:
      CenaCo  - cena badanej oferty,
      Cenamin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
    2. Ocena oferty w kryterium Termin zostanie wyliczona za pomocą następującego mechanizmu:
      • w przypadku zaoferowania terminu realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 24 grudnia 2021 r. – oferta otrzyma 40 pkt,
      • w przypadku zaoferowania terminu realizacji przedmiotu zamówienia w  terminie z zakresu od 25 grudnia 2021 r. do dnia 29 grudnia 2021r. – oferta otrzyma 0 pkt,
  3. Zamawiający dokona wyboru oferty najwyżej ocenionej – tj. o najwyższej liczbie punktów przyznanych, w ww. kryteriach wyliczonych wg wzoru określonego w ust. 2 spośród ofert nieodrzuconych złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu na etapie oceny oferty.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z  wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
  2. Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotu zakupu.
  3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
  5. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
  7. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.

DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

  1. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 20.12.2021 r. godz. 12:00
  2. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie
    e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - Sprzedaż, dostawa i montaż mebli biurowych” lub w  formie papierowej na adres:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

  1. Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  1. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
  2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w niniejszym Zaproszeniu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
  4. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia.

INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w  postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.

DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:

  1. Formularz ofertowy wraz z załącznikiem.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do niniejszego Zaproszenia (jeśli dotyczy).

WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

  1. Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z  wyjątkiem poprawy:
  1. oczywistych omyłek pisarskich,
  2. oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  3. innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze zaproszeniem do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. joanna.jablonska@mrit.gov.pl
  1. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  2. Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.

OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:

  • Joanna Lenart  - Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43,
    email: joanna.lenart@mrit.gov.pl.
  • Barbara Ślesicka – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 95 81,
    email: barbara.slesicka@mrit.gov.pl,
  • Monika Łączyńska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 99 53,
    email: monika.laczynska@mrit.gov.pl,
  • Joanna Jabłońska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 98 41
    email: joanna.jablonska@mrit.gov.pl

Materiały

Szczegółowy opis przedmiotu zamówień na Sprzedaż, dostawę i montaż mebli
Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.21MB
Formularz ofertowy na Sprzedaż, dostawę i montaż do siedziby Ministerstwa Rozwoju i Technologii mebli
Formularz ofertowy.docx 0.04MB
Formularz asortymentowo -cenowy na sprzedaż, dostawę i montaż mebli
formularz asortymentowo-cenowy.xls 0.03MB
Załacznik nr 3 -RODO
Załącznik nr 3- RODO.docx 0.02MB
Załacznik nr 4 oświadczenie RODO
Załącznik nr 4 oświadczenie​_RODO.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.12.2021 15:54 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Lenart
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na sprzedaż, dostawę i montaż mebli biurowych 1.0 16.12.2021 15:54 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}