W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na usługę opracowania studium wykonalności dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii (...)"

28.09.2021

Biuro Administracyjne MRiT zaprasza do składania ofert na opracowanie studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”.

  1. Zamawiający:
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Biuro Administracyjne.
  2. Przedmiot zamówienia:
    Opracowanie studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i  wentylacji  budynku  Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”.
    Znak sprawy: DBA-VI.21.8.2021, IK 1738062
  3. Kryteria oceny ofert:
    O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny i doświadczenia (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
    Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska  sumarycznie  największą  liczbę punktów.
    Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
    Lp.    KRYTERIUM    WAGA
    1. Cena    60%
    2. Doświadczenie Wykonawcy    40%
      RAZEM:        100%
      Oceny Zamawiający dokona na podstawie następujących wzorów:
      1. Dla kryterium „cena” (C):
        C = Cmin/Cwn x 60
        gdzie:
        C–    przyznane punkty za kryterium cena
        Cmin    –    cena    minimalna    spośród    zaproponowanych    cen    ofertowych, Cwn    –    cena badanej oferty
        Opis kryterium:
        Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za usługę. W cenie uwzględnia się podatek VAT oraz podatek akcyzowy jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż podlega obciążeniu podatkiem VAT lub podatkiem akcyzowym.
        UWAGA: ceny jednostkowe netto w formularzu cenowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
        W kryterium cena, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
        Ocena za cenę dokonana zostanie na podstawie oferty wykonawcy w „formularzu ofertowym”, stanowiącym Zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
      2. Dla kryterium: doświadczenie Wykonawcy (D):
        gdzie:
        D–    przyznane punkty za każdą realizację w kryterium doświadczenie Wykonawcy,
        Przy czym każdą realizację należy rozumieć jako wykonanie:
        Studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dla projektu
        „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji” lub „Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacji” w budynku o powierzchni co najmniej 5 000 m2 lub kubaturze 20 000 m3.
        Ocena za doświadczenie wykonawcy dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartym w „formularzu ofertowym”, stanowiącym Zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
        W kryterium doświadczenie Wykonawcy, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt, które będą liczone w następujący sposób:
        • 1 realizacja = 10 pkt.
        • 2 realizacje = 20 pkt.
        • 3 realizacje = 30 pkt.
        • 4 realizacje i więcej = 40 pkt.
          Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + D
          gdzie:
          W – ocena końcowa, C – punkty za cenę,
          D – punkty za doświadczenie Wykonawcy
  4. Warunki udziału.
    Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy:
    1. posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie.
      Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich  10 lat  przed  upływem  terminu  składania  oferty  należycie  wykonał  co  najmniej   1 studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dotyczące wykonania efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji  lub  instalacji  wentylacji  mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacji w budynku o powierzchni min. 5 000m2  lub kubaturze 20 000m3, co należy udokumentować poprzez listy referencyjne lub protokoły odbioru podpisane bez zastrzeżeń,
    2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
      • -1    osobą    posiadającą    doświadczenie    w przeprowadzaniu analiz finansowych / ekonomicznych / księgowych,
      • -1 osobę posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu analiz środowiskowych (wyliczenie wskaźników środowiskowych),
      • -1   osobą   posiadającą   uprawnienia   budowlane    do    projektowania   bez    ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych,
      • -1   osobą   posiadającą   uprawnienia   budowlane    do    projektowania   bez    ograniczeń w specjalności   instalacyjnej   w    zakresie   sieci,    instalacji    i   urządzeń    elektrycznych i elektroenergetycznych,
      • -1   osobą   posiadającą   uprawnienia   budowlane    do    projektowania   bez    ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
        Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego wykaz osób posiadających w/w uprawnienia i dołączy dokumenty potwierdzające nadanie przedmiotowych uprawnień i zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla każdej z wymienionych w wykazie osób, a w przypadku osób nie posiadających uprawnień    budowlanych    zakres    wykonywanych    czynności    oraz    kwalifikacje    zawodowe  i doświadczenie.
  5. Terminy wykonania zamówienia.
    W zakresie opracowania studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno- finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5  w Warszawie”  –  nie  później niż 6 tygodni od dnia podpisania Umowy,
  6. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
    1. cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane  z realizacją  przedmiotu zamówienia,  w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
    2. zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14  dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
    3. podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru  prac  podpisany  przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
    4. rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
  7. Dodatkowe informacje
    1. zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem  w rozumieniu  ustawy  z dnia  29  stycznia  2004  r.  Prawo  zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
    2. zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
    3. umowy   zawierane   są   z   wykorzystaniem   wzorów   stosowanych   w   Ministerstwie   Rozwoju i Technologii;
    4. przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
    5. zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania  przedmiotowego  zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne  zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie  podpisania  umowy  Zamawiający  powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
    6. Okres   związania  ofertą  –   30  dni  od  złożenia   oferty  (którego  bieg  rozpoczyna  się  wraz   z upływem terminu składania ofert).
    7. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  8. 7Sposób przygotowania i termin składania ofert.
    Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: Krystian.Wyskiel@mrpit.gov.pl w terminie do dnia    12 października 2021 r.
  9.  

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Opis przedmiotu zamówienia

Klauzula  obowiązku informacyjnego

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję,  że:

  1. Administratorem Pani danych osobowych jest Minister Pracy, Rozwoju i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 222 500 123, natomiast obowiązki administratora wykonuje dyrektor Biura Administracyjnego.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrpit.gov.pl
  3. Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy i w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
  4. Pani dane osobowe mogą być udostępniane organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty,  z którymi Ministerstwo zawarło umowy lub porozumienia na korzystanie   z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
  5. Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania,     w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat i nie krócej niż okres wskazany w przepisach o  archiwizacji, tj.  ustawie o  narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).
  6. Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
  8. W związku z przetwarzaniem Pani danych osobowych przysługują Pani następujące prawa:
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
    • prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO,
    • prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.9. W  przypadku  powzięcia  informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani danych osobowych, przysługuje  Pani również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Materiały

Formularz Ofertowy
Formularz​_ofertowy​_system​_chłodzenia​_i​_wentylacji.doc 0.03MB
OPZ
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_studium​_zapewnienie​_efektywnego​_systemu​_chłodzenia​_i​_wentylacji​_budynku.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.09.2021 12:54 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na usługę opracowania studium wykonalności dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii (...)" 2.0 28.09.2021 12:55 Agata Kubel-Grabau
Zaproszenie do składania ofert na usługę opracowania studium wykonalności dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii (...)" 1.0 28.09.2021 12:54 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}