W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zarządzenie Nr 39/2024 Wojewody Łódzkiego z dnia 20 lutego 2024 r. w sprawie ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego -służebności przesyłu na nieruchomości Skarbu Państwa

20.02.2024

Wojewoda Łódzki wyraża zgodę na ustanowienie przez Starostę Poddębickiego, wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej, na rzecz Nexera Sp. z o.o., na czas nieoznaczony, ograniczonego prawa rzeczowego – odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomości Skarbu Państwa położonej w gminie Zadzmin: 1) w obrębie Rzeczyca, oznaczonej jako działka nr 372 o pow. 0,0947 ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Łasku VI Zamiejscowym Wydziale Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Poddębicach prowadzona jest księga wieczysta KW Nr SR2L/00032562/5; 2) w obrębie Grabina, oznaczonej jako a) działka nr 21 o pow. 0,0300 ha, b) działka nr 26 o pow. 0,4300 ha dla której w Sądzie Rejonowym w Łasku VI Zamiejscowym Wydziale Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Poddębicach prowadzona jest księga wieczysta KW Nr SR2L/00032667/1.

Materiały

Zarządzenie WŁ Nr 39/2024
Zarządzenie​_WŁ​_Nr​_39-2024.pdf 0.36MB
Załączniki mapy do Zarządzenia WŁ Nr 39-2024 (skan dokumentów odwzorowujący dokumenty oryginalne)
Załączniki​_mapy​_do​_Zarządzenia​_WŁ​_Nr​_39-2024​_(skan​_dokumentów​_odwzorowujący​_dokumenty​_oryginalne).pdf 2.87MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.02.2024 10:35 Wanda Rutecka-Wybraniec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kaźmierczak Żaneta
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Nr 39/2024 Wojewody Łódzkiego z dnia 20 lutego 2024 r. w sprawie ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego -służebności przesyłu na nieruchomości Skarbu Państwa 1.0 22.02.2024 10:35 Wanda Rutecka-Wybraniec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}