W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: KPRM - 132992 Starszy inspektor wojewódzki ds. nadzoru prawnego w Wydziale Prawnym

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 07-02-2024

Informacje o ofercie

DOSTĘPNOŚĆ:

W budynku znajduje się winda (brak podjazdów) oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, niektóre przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

 

WARUNKI PRACY:

  • Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,
  • Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
  • Praca wykonywana w pozycji siedzącej,  wymuszonej
  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin  dziennie,
  • oświetlenie dzienne i sztuczne,
  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.

Zakres obowiązków

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:

  • Badaniem uchwał i niektórych zarządzeń organów j.s.t. wg kryterium zgodności z prawem.
  • Przygotowaniem projektów rozstrzygnięć nadzorczych, wskazań naruszenia praw, zarządzeń zastępczych oraz skarg na uchwały/zarządzenia do sądu administracyjnego.
  • Badaniem skarg na akty organów j.s.t. oraz rozstrzygnięcia nadzorcze wojewody oraz przygotowanie projektów odpowiedzi. Prowadzeniem rejestru skarg i wniosków.
  • Przyjmowaniem i analizowaniem oświadczeń o stanie majątkowym osób zobowiązanych do ich złożenia wojewodzie na mocy przepisów ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym.
  • Pozyskiwaniem niezbędnych informacji od j.s.t. w celu realizacji  zadań nadzorczych wojewody.
  • Prowadzeniem postępowań w zakresie dotyczącym wygaśnięcia mandatu radnego, wygaśnięcia mandatu wójta, odwołania ze stanowiska albo rozwiązania umowy o pracę z zastępcą wójta, sekretarzem gminy, skarbnikiem gminy, kierownikiem jednostki organizacyjnej gminy i osobą zarządzającą lub członkiem organu zarządzającego gminną osobą prawną w sytuacjach przewidzianych w ustawach samorządowych.

 

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: zachodniopomorskie
ADRES URZĘDU: ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

Wymagania

KOGO POSZUKUJEMY:

POTRZEBNE CI BĘDĄ (WYMAGANIA NIEZBĘDNE)

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Staż pracy/ doświadczenie zawodowe min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze stosowania prawa
  • Dobra znajomość:

– ustaw samorządowych

– KPA

– Konstytucji RP

– ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie

  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu Office (Word, Excel)
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagane dokumenty

TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ:

(DOKUMENTY NIEZBĘDNE)

  • życiorys (CV) i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

DOŁĄCZ JEŚLI POSIADASZ:

(DOKUMENTY DODATKOWE)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Benefity

CO OFERUJEMY:

  • terminowo wypłacane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości ok.  4 760 zł brutto miesięcznie (57 120 zł brutto rocznie),
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w korpusie służby cywilnej,
  • dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% -max. 20%, uzależniony od stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13 pensja", nagrody jubileuszowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • fundusz socjalny (ZFŚS) - dofinansowanie wypoczynku pracownika tzw. „wczasów pod gruszą”, finansowe świadczenia w okresie wiosennym, jesienno-zimowym i z okazji Dnia Dziecka, zakładowe pożyczki na preferencyjnych warunkach, bezzwrotna pomoc finansowa w trudnych sytuacjach itd.,
  • możliwość dofinansowania do kart Multisport,
  • możliwość pracy samodzielnej i uczestnictwa w ciekawych projektach oraz w zespołach interdyscyplinarnych,
  • dogodne i elastyczne godziny pracy,
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
  • szkolenia interpersonalne i specjalistyczne w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego,
  • możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia – po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia),
  • możliwość refundacji części kosztów za studia i kursy językowe.

DODATKOWE INFORMACJE:

 

REKRUTACJA:

1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata

  • Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
  • Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.

W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej

  • 2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu
  • Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone   z przyczyn formalnych,
  • Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.

3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania

  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,
  • Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,
  • Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście   w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym

  • Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych

5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna

Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia.

Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce:
„o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie  służby cywilnej”.

Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 36 50.

Nabór może zostać przeprowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie, np. przy wykorzystaniu narzędzi: zoom, Skype, teams. Kandydat będzie musiał posiadać zainstalowany odpowiedni program.

Aplikuj do:  7 lutego 2024 r.

w formie papierowej:

  • osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Kancelaria Urzędu

      ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
      (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub

  •  pocztą, na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
  • w formie elektronicznej
    - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
    - pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl

      z dopiskiem: "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 132992 "
W odniesieniu do ofert składanych osobiście lub za pośrednictwem poczty decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

{"register":{"columns":[]}}