W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Operator numerów alarmowych 112

Dyrektor Generalny Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
poszukuje kandydatów na stanowisko:
operatora numerów alarmowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Szczecinie w Wydziale Bezpieczeństwa
i Zarządzania Kryzysowego

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Szczecin

ADRES URZĘDU: ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin 
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,
  • przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie  z przyjętymi procedurami,
  • prowadzenie rozmów telefonicznych (również w języku obcym którym posługuje się operator) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań przez podmioty ratownicze,
  • przekazywanie, zgromadzonych danych drogą elektroniczną, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, a w uzasadnionych przypadkach – wraz z przekierowaniem do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dyspozytorni medycznej lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego,
  • monitorowanie statusów obsługi zgłoszeń przekazanych do odpowiednich służb,
  • współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorni medycznej oraz dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w ramach realizacji bieżących działań ratowniczych,
  • współdziałanie z innymi Centrami Powiadamiania Ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.

 

WARUNKI PRACY:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca zaczyna się od szkolenia, które odbywa się w trybie 8-godzinnym w powszednie dni tygodnia;
  • po zakończeniu szkolenia i uzyskaniu certyfikatu praca polegająca na obsłudze zgłoszeń kierowanych na numery alarmowe. Praca zmianowa w trybie równoważnym we wszystkie dni tygodnia w tym niedziele i święta; dyżury 12 godzinne: dzienne od godz. 7 do 19, dyżury nocne od godz. 19 do 7;
  • samodzielne stanowisko pracy wymagające umiejętności podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, logicznego i analitycznego myślenia oraz koncentracji, komunikatywności, odporności na stres;
  • zrównoważenia emocjonalnego, odpowiedzialności, zdyscyplinowania jak również umiejętności pracy w zespole;
  • praca w stresie wynikającym z faktu przeprowadzania rozmów z osobami zgłaszającymi oraz odpowiedzialności za podejmowane decyzje;
  • konieczność porozumiewania się z osobami w różnym stanie zdrowia, w tym z osobami posiadającymi trudności w komunikacji;
  • zadania wykonywane w siedzibie Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Szczecinie (brak możliwości pracy zdalnej);
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążenie wzroku, słuchu, głosu oraz układu mięśniowo-szkieletowego;
  • praca w słuchawkach telefonicznych.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko znajduje się w budynku ZUW, oświetlenie dzienne i sztuczne ledowe
o regulowanym natężeniu, pomieszczenia wyposażone w klimatyzację i wentylację mechaniczną. Urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na każdej kondygnacji. Stanowisko pracy wyposażone jest w 3 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy. Dostępne komfortowe zaplecze socjalne.

 
Niezbędne wymagania do wykonywania pracy na stanowisku pracy:

  • wykształcenie: co najmniej średnie lub średnie branżowe;
  • posługiwanie się co najmniej jednym językiem obcym w stopniu komunikatywnym (potwierdzone dokumentem stwierdzającym znajomość języka obcego lub oświadczeniem kandydata o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie);
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posługiwanie się językiem polskim na mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym obsługę zgłoszeń alarmowych;
  • znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego i aktów wykonawczych do ustawy;
  • sprawne posługiwanie się sprzętem komputerowym i znajomość podstawowego oprogramowania;
  • umiejętność: skutecznej komunikacji, precyzyjnego przekazywania informacji, szybkiego podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, koncentracji, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole;
  • odporność na stres, odpowiedzialność, komunikatywność, zdyscyplinowanie, zrównoważenie emocjonalne;
  • dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym);
  • Na stanowisku nie może zostać zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r.

lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

 

  • korzystanie z pełni praw publicznych ;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 
Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytorskim/dyżurnym (pogotowie ratunkowe, policja, straż pożarna, inne).

 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990
    oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych
    1 sierpnia 1972 r. lub później.

 

CV, list motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez Kandydata/Kandydatkę. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie –  w dziale: Pracuj z nami: Ogłoszenia o wolnych stanowiskach poza korpusem służby cywilnej.

 
Inne dokumenty:

  • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.

 

  • Termin składania dokumentów:  nabór realizowany jest w trybie ciągłym – do czasu obsadzenia wakujących stanowisk pracy 

 

 

Aplikuj:

w formie papierowej:

•   osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego pok. 126, tel. 91 4303 353

oraz  w Kancelarii Urzędu (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45)

•   pocztą, na adres:

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

 

w formie elektronicznej

•   za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub

•   pocztą elektroniczną na adres sekretariatzk@szczecin.uw.gov.pl

 

z dopiskiem „OPERATOR  NUMERÓW  ALARMOWYCH

 

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej

 

PRACOWNIKOM OFERUJEMY:

•   stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na stanowisku operatora numerów alarmowych;

•   czynne wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych objętych programem szkolenia, potwierdzonego certyfikatem, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej;

•   proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:   5 860,00 zł.

•   po zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym oraz po okresie próbnym – 6 miesięcy wynagrodzenie zasadnicze brutto wyniesie:  6 413,00 zł.

•   Do wynagrodzenia zasadniczego przysługuje: dodatek stażowy (wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego; dodatek ten wzrasta o 1% za każdy kolejny rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego); dodatek za pracę w godzinach nocnych;

•   Ponadto występują: nagrody okresowe uzależnione od wyników pracy; dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13-sta” pensja;

•   Fundusz socjalny (ZFŚS) – dofinansowanie wypoczynku pracownika tzn. „wczasów pod gruszą”, finansowe świadczenia w okresie wiosennym, jesienno-zimowym i z okazji Dnia Dziecka, zakładowe pożyczki na preferencyjnych warunkach, bezzwrotna pomoc finansowa w trudnych sytuacjach itd.;

•   Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i awansu zawodowego;

•   Możliwość refundacji części kosztów za studia i kursy językowe;

•   Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego;

•   Możliwość dofinansowania do karty Multisport.

 

Etapy postępowania kwalifikacyjnego:

1.  selekcja ofert – ocena spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych wskazanych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko operatora numerów alarmowych,

2.  rozmowa kwalifikacyjne mająca na celu sprawdzenie:

•   wiedzy z zakresu powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego  
i zarządzania kryzysowego,

•   znajomości języka obcego, ze szczególnym uwzględnieniem specjalistycznego słownictwa mającego zastosowanie na stanowisku operatora numerów alarmowych,

•   umiejętności i predyspozycji niezbędnych do pracy na stanowisku operatora numerów alarmowych.

Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3711, 430 3299.

{"register":{"columns":[]}}