W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wyniki otwartego konkursu ofert na dofinansowanie realizacji wybranych zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej w 2024 r.

Na podstawie art. 15 ust. 2h, 2j ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r., poz. 571) Wojewoda Zachodniopomorski podaje do wiadomości publicznej wyniki otwartego konkursu ofert na dofinansowanie realizacji wybranych zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej w 2024 r., zgodnie z „Programem współpracy Wojewody Zachodniopomorskiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2024-2025"

Przeznaczono do dofinansowania 8 zadań publicznych na łączną kwotę 250.000,00 złotych.

Wszystkie organizacje pozarządowe i podmiot niepubliczny, których oferty zostały zaproponowane do dofinansowania, zobowiązane są do dostarczenia do Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej ZUW (ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin) oświadczenia o przyjęciu dotacji w terminie 12 dni od dnia ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert, tj. do dnia 6 maja 2024 r.

Materiały

Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację wybranych zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej w 2024 r.
Wyniki​_otwartego​_konkursu​_ofert​_na​_realizację​_wybranych​_zadań​_publicznych​_z​_zakresu​_pomocy​_społecznej​_w​_2024​_r.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.04.2024 10:44 Natalia Widzińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Widzińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wyniki otwartego konkursu ofert na dofinansowanie realizacji wybranych zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej w 2024 r. 1.0 24.04.2024 10:44 Natalia Widzińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}