W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kontrahentów oraz ich przedstawicieli w związku z zawarciem i wykonaniem umowy

Zawierając umowy ze Zleceniodawcami, Zleceniobiorcami i innymi podmiotami, WSSE zbiera i przetwarza dane osobowe w zakresie, w jakim jest to każdorazowo niezbędne do przygotowania, podpisania i wykonania umowy.

Wykonując obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO), niniejszym przedstawiamy informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu oraz przysługujących Państwu prawach.

  1. Administrator Danych Osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Dolnośląski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny we Wrocławiu, który ma siedzibę we Wrocławiu przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 73/77, kod pocztowy 50-950. Z administratorem danych osobowych można się kontaktować listownie pisząc na podany powyżej adres, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP: /7366flouh4/skrytkaESP lub pomocą poczty elektronicznej wsse.wroclaw@sanepid.gov.pl.

  1. Inspektor Ochrony Danych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pomocą poczty elektronicznej  iod.wsse.wroclaw@sanepid.gov.pl.

  1. Cel przetwarzania i podstawa prawna

Dane osobowe pracowników podmiotu z którym zawarto umowę i jego reprezentantów oraz dane osobowe przedsiębiorcy lub osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą z którą zawarto umowę  Administrator będzie przetwarzał w celu: 

  1. ustalania warunków zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora),
  2. komunikowania się w sprawach związanych z wykonaniem umowy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora),
  3. obrony przed roszczeniami oraz dochodzenia roszczeń mogących wynikać zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora),
  4. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, jeżeli taki obowiązek nakłada na niego przepis prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  5. w przypadku gdy stroną umowy jest osoba fizyczna (przedsiębiorca), dane będą przetwarzane w  celu zawarcia i wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  1. Kategorie danych osobowych przetwarzanych przez Administratora

Przetwarzane dane obejmują dane zwykłe drugiej Strony umowy, osób reprezentujących drugą Stronę umowy, osób wskazanych przez nią jako osoby do kontaktu lub odpowiedzialne za wykonanie umowy.

Druga Strona umowy najczęściej przekazuje Administratorowi imię i nazwisko, miejsce pracy, zajmowane stanowisko lub sprawowaną funkcję, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail.

  1. Źródło pochodzenia danych

Dane osobowe, które nie zostały uzyskane bezpośrednio od osób, których dotyczą mogą pochodzić:

  1. od pracodawcy lub podmiotu, który zawarł z Administratorem umowę, dla realizacji której niezbędne jest podanie danych kontaktowych pracowników (lub innych osób) wykonujących wskazane przez niego czynności,
  2. ze źródeł powszechnie dostępnych (m.in. CEIDG, KRS),
  3. od osób reprezentujących Państwa na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
  1. Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane innym podmiotom. W wyjątkowej sytuacji mogą zostać udostępnione firmom serwisującym sprzęt oraz  funkcjonujące u nas systemy informatyczne. Poza tym nie planujemy udostępniania danych osobowych, ale w sytuacji, kiedy jakiś podmiot uprawniony na podstawie przepisów prawa wystąpi o udostępnienie – udostępnimy je w zakresie w jakim będziemy zobowiązani przepisami prawa.

  1. Okres przechowywania danych

Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wygaśnięcia umowy a następnie będą przechowywane w celach archiwalnych przez okres 5 lat od zakończenia obowiązywania umowy. Taki okres przechowywania wynika z Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 - Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Organów Zespolonej Administracji Rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy).

  1. Prawa osób, których dane dotyczą

Osoba której dane przetwarzamy ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania jeśli są błędne lub nieaktualne kontaktując się z nami:

  • osobiście – w siedzibie przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 73/77 we Wrocławiu,
  • przesyłając wniosek opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres poczty elektronicznej wsse.wroclaw@sanepid.gov.pl,
  • składając wniosek opatrzony podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym na adres skrytki e-PUAP: /7366flouh4/skrytkaESP.

Ponadto zgodnie z RODO przysługuje każdemu prawo do żądania od administratora ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, a także prawo do żądania ich usunięcia w sytuacji gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

  1. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Każdej osobie, która uzna, że Jej dane osobowe przetwarzamy niewłaściwie, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  1. Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie danych osobowych osób reprezentujących drugą Stronę umowy jest warunkiem koniecznym do zawarcia i wykonania umowy.

{"register":{"columns":[]}}