W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowych dotyczących opracowania koncepcji funkcjonalnej i technologicznej wraz z planem wdrożenia Portalu Rolnika

25.08.2023

I. PRZEDMIOT ORAZ CEL PROWADZENIA KONSULTACJI

  1. Zamawiający ogłasza Konsultacje związane z planowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest opracowanie koncepcji funkcjonalnej i technologicznej wraz z planem wdrożenia oraz wsparcie przy realizacji uruchomienia pierwszej odsłony Portalu Rolnika.
  2. Celem Konsultacji jest uzyskanie informacji w zakresie:
    1. zainteresowania i gotowości potencjalnych wykonawców do realizacji zamówienia,
    2. możliwości i sposób wykonania Zamówienia przez Wykonawców w zakresie zaproponowanym przez Zamawiającego,
    3. ustalenia szacunkowej wartości Zamówienia,
    4. uwag potencjalnych wykonawców do opisu przedmiotu Zamówienia, kluczowych warunków umowy, warunków udziału w Postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert w Postępowaniu.
  3. W toku Konsultacji Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia przedmiotu Konsultacji do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego Postępowania.
  4. Wraz z niniejszym Ogłoszeniem Zamawiający przekazuje Wykonawcom następujące dokumenty, określające wstępne założenia oraz zakres Zamówienia:

II. PODSTAWA PRAWNA

Wstępne konsultacje rynkowe (dalej: „Konsultacje”) prowadzone są na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) (dalej: „PZP”).

III. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU W KONSULTACJACH

1. Wykonawcy zainteresowani udziałem w Konsultacjach przekazują odpowiednie informacje, zgodnie z zawartością załącznika p.t. "Zgłoszenie do udziału w konsultacjach" (dalej: „Zgłoszenie”).

2. Do Zgłoszenia należy załączyć: dokumenty potwierdzające należyte umocowanie do reprezentacji podmiotu zgłaszającego udział w Konsultacjach,

3. Zgłoszenia wraz z pozostałymi dokumentami, o których mowa w ust. 2 należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy szymon.klus@arimr.gov.pl

Termin składania Zgłoszeń wraz z pozostałymi informacjami i dokumentami, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia upływa dnia 08.09.2023 r. o godz. 15.00. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu Zgłoszenia do Zamawiającego.

UWAGA AKTUALIZACJA Z DNIA 5.09.2023:

Termin składania Zgłoszeń wraz z pozostałymi informacjami i dokumentami, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia upływa dnia 15.09.2023 r. o godz. 15.00. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu Zgłoszenia do Zamawiającego.

UWAGA AKTUALIZACJA Z DNIA 13.09.2023:

Termin składania Zgłoszeń wraz z pozostałymi informacjami i dokumentami, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia upływa dnia 19.09.2023 r. o godz. 23:59. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu Zgłoszenia do Zamawiającego.

IV. ZAMAWIAJĄCY

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Poleczki 33
02-822 Warszawa

V. DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO

Centrala Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Poleczki 33
02-822 Warszawa

Osoba wyznaczona do kontaktu:
Pan Szymon Klus - Kierownik Projektu „Portal dla Rolnika”
kom.: +48 605 351 371
e-mail:
szymon.klus@arimr.gov.pl

VI. TRYB, FORMA I ZASADY PROWADZENIA KONSULTACJI

  1. Warunkiem dopuszczenia do udziału w Konsultacjach jest prawidłowe i terminowe złożenie Zgłoszenia wraz z dokumentami i informacjami, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia.
  2. Konsultacje będą polegały w szczególności na:
    1. zmiana na "udzieleniu przez Wykonawców odpowiedzi na pytania zadane przez Zamawiającego, w oparciu o załącznik p.t. "Zgłoszenie do udziału w konsultacjach",
    2. zgłoszeniu przez Wykonawców uwag do materiałów przekazanych przez Zamawiającego,
    3. przekazaniu przez Wykonawców materiałów wskazanych przez Zamawiającego, w szczególności tych, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia.
  3. Konsultacje będą prowadzone w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w językach innych niż polski należy dołączyć tłumaczenia na język polski.
  4. Konsultacje mają charakter jawny. Informacje i dokumenty przekazywane przez Wykonawców w toku Konsultacji nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233). W przypadku, gdy Wykonawca zastrzeże informacje lub dokumenty przekazywane Zamawiającemu jako tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający zwróci je Wykonawcy oraz wykluczy go z udziału w Konsultacjach.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do publikacji informacji z przebiegu Konsultacji, w tym informacji i dokumentów otrzymanych od Wykonawców, na swojej stronie internetowej.
  6. W toku Konsultacji Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o przedstawienie dodatkowych informacji lub wyjaśnień.
  7. W toku Konsultacji Zamawiający może zdecydować o przeprowadzeniu spotkania, telekonferencji lub wideokonferencji z wszystkimi lub wybranymi Wykonawcami, w celu uzyskania lub przekazania dodatkowych informacji lub wyjaśnień.
  8. Zamawiający może rejestrować przebieg Konsultacji za pomocą urządzeń rejestrujących obraz lub dźwięk.
  9. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców.
  10. Termin ostatecznego zakończenia Konsultacji przewidywany jest na 30.09.2023 r.
  11. Zamawiający może zdecydować o skróceniu czasu trwania Konsultacji, w przypadku, gdy uzna, że cel prowadzenia Konsultacji został już osiągnięty lub gdy uzna, że dalsze prowadzenie Konsultacji jest niecelowe, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do podawania uzasadnienia swojej decyzji.
  12. Zamawiający może zdecydować o przedłużeniu czasu prowadzenia Konsultacji, w przypadku uznania, że cel Konsultacji nie został jeszcze osiągnięty, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do podawania uzasadnienia swojej decyzji.

VII. DANE OSOBOWE

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późń. zm.), dalej: „RODO”, Zamawiający informuje, że:

    1. Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: „Administrator”) pozyskanych w toku Konsultacji jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.
    2. Z Administratorem mogą Państwo kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.
    3. Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora, wskazanych w lit. a powyżej.
    4. Państwa dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu przeprowadzenia niniejszych Konsultacji.
    5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych:
  1. organy kontrolne,
  2. osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902),
  3. podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
  4. podmioty przetwarzające w imieniu Administratora na mocy zawartej umowy, m. in. dostawcy IT.
  1. Zebrane dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, będą przetwarzane przez okres niezbędny do dokonania procesu, o którym mowa w pkt 4 powyżej. Okres przechowywania danych zostanie każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych zostanie przedłużony o okres potrzebny do przeprowadzenia archiwizacji.
  2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych prawo do wniesienia sprzeciwu, w przypadkach określonych w RODO.
  3. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  4. Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest niezbędne dla przeprowadzenia niniejszych Konsultacji, a konsekwencją niepodania tych danych będzie niemożliwość rozpatrzenia Zgłoszenia do udziału w Konsultacjach.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zamawiający prowadzi Konsultacje w sposób zapewniający zachowanie zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców i oferowanych przez nich rozwiązań oraz proporcjonalności.
  2. Przeprowadzenie Konsultacji nie zobowiązuje Zamawiającego do przeprowadzenia Postępowania ani do udzielenia Zamówienia.
  3. Nieprzystąpienie do Konsultacji nie ogranicza praw oraz nie działa na niekorzyść Wykonawców w Postępowaniu.
  4. Wybór Wykonawcy Zamówienia zostanie dokonany w trakcie odrębnego Postępowania prowadzonego na podstawie przepisów PZP.
  5. Koszty związane z uczestnictwem w Konsultacjach ponoszą Wykonawcy. Koszty uczestnictwa w Konsultacjach nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, nawet wówczas, gdy pomimo przeprowadzonych Konsultacji nie zostanie wszczęte Postępowanie ani udzielone Zamówienie. Wykonawcy nie otrzymują wynagrodzenia od Zamawiającego z tytułu uczestnictwa w Konsultacjach oraz materiałów przekazywanych Zamawiającemu w toku Konsultacji.
  6. Korespondencja, protokoły, pisma, opracowania, stanowiska, oświadczenia, opinie oraz wszelkie inne informacje i dokumenty związane z Konsultacjami pozostają w dyspozycji Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu Konsultacji. Zamawiający może zwrócić Wykonawcy, na jego żądanie, próbki lub sprzęt przekazane w ramach Konsultacji.
  7. Od czynności podejmowanych przez Zamawiającego w związku z Konsultacjami Wykonawcom lub innym podmiotom nie przysługują środki odwoławcze.

Materiały

Kryteria zdolności i kryteria oceny
Portal​_Rolnika​_-​_Kryteria​_zdolności​_i​_kryteria​_oceny.docx 0.07MB
SOPZ
Portal​_Rolnika​_-​_SOPZ.docx 0.11MB
Kluczowe warunki umowy
Portal​_Rolnika​_-​_Kluczowe​_Warunki​_Umowy.docx 0.11MB
Zgłoszenie do udziału w konsultacjach
Zgłoszenie​_do​_udziału​_w​_konsultacjach​_-​_formularz.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}