Ogłoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowych dotyczących opracowania koncepcji funkcjonalnej i technologicznej wraz z planem wdrożenia Portalu Rolnika
25.08.2023
I. PRZEDMIOT ORAZ CEL PROWADZENIA KONSULTACJI
- Zamawiający ogłasza Konsultacje związane z planowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest opracowanie koncepcji funkcjonalnej i technologicznej wraz z planem wdrożenia oraz wsparcie przy realizacji uruchomienia pierwszej odsłony Portalu Rolnika.
- Celem Konsultacji jest uzyskanie informacji w zakresie:
- zainteresowania i gotowości potencjalnych wykonawców do realizacji zamówienia,
- możliwości i sposób wykonania Zamówienia przez Wykonawców w zakresie zaproponowanym przez Zamawiającego,
- ustalenia szacunkowej wartości Zamówienia,
- uwag potencjalnych wykonawców do opisu przedmiotu Zamówienia, kluczowych warunków umowy, warunków udziału w Postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert w Postępowaniu.
- W toku Konsultacji Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia przedmiotu Konsultacji do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego Postępowania.
- Wraz z niniejszym Ogłoszeniem Zamawiający przekazuje Wykonawcom następujące dokumenty, określające wstępne założenia oraz zakres Zamówienia:
II. PODSTAWA PRAWNA
Wstępne konsultacje rynkowe (dalej: „Konsultacje”) prowadzone są na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) (dalej: „PZP”).
III. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU W KONSULTACJACH
1. Wykonawcy zainteresowani udziałem w Konsultacjach przekazują odpowiednie informacje, zgodnie z zawartością załącznika p.t. "Zgłoszenie do udziału w konsultacjach" (dalej: „Zgłoszenie”).
2. Do Zgłoszenia należy załączyć: dokumenty potwierdzające należyte umocowanie do reprezentacji podmiotu zgłaszającego udział w Konsultacjach,
3. Zgłoszenia wraz z pozostałymi dokumentami, o których mowa w ust. 2 należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy szymon.klus@arimr.gov.pl
Termin składania Zgłoszeń wraz z pozostałymi informacjami i dokumentami, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia upływa dnia 08.09.2023 r. o godz. 15.00. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu Zgłoszenia do Zamawiającego.
UWAGA AKTUALIZACJA Z DNIA 5.09.2023:
Termin składania Zgłoszeń wraz z pozostałymi informacjami i dokumentami, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia upływa dnia 15.09.2023 r. o godz. 15.00. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu Zgłoszenia do Zamawiającego.
UWAGA AKTUALIZACJA Z DNIA 13.09.2023:
Termin składania Zgłoszeń wraz z pozostałymi informacjami i dokumentami, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia upływa dnia 19.09.2023 r. o godz. 23:59. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu Zgłoszenia do Zamawiającego.
IV. ZAMAWIAJĄCY
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Poleczki 33
02-822 Warszawa
V. DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO
Centrala Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Poleczki 33
02-822 Warszawa
Osoba wyznaczona do kontaktu:
Pan Szymon Klus - Kierownik Projektu „Portal dla Rolnika”
kom.: +48 605 351 371
e-mail: szymon.klus@arimr.gov.pl
VI. TRYB, FORMA I ZASADY PROWADZENIA KONSULTACJI
- Warunkiem dopuszczenia do udziału w Konsultacjach jest prawidłowe i terminowe złożenie Zgłoszenia wraz z dokumentami i informacjami, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia.
- Konsultacje będą polegały w szczególności na:
- zmiana na "udzieleniu przez Wykonawców odpowiedzi na pytania zadane przez Zamawiającego, w oparciu o załącznik p.t. "Zgłoszenie do udziału w konsultacjach",
- zgłoszeniu przez Wykonawców uwag do materiałów przekazanych przez Zamawiającego,
- przekazaniu przez Wykonawców materiałów wskazanych przez Zamawiającego, w szczególności tych, o których mowa w rozdziale III pkt 2 Ogłoszenia.
- Konsultacje będą prowadzone w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w językach innych niż polski należy dołączyć tłumaczenia na język polski.
- Konsultacje mają charakter jawny. Informacje i dokumenty przekazywane przez Wykonawców w toku Konsultacji nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233). W przypadku, gdy Wykonawca zastrzeże informacje lub dokumenty przekazywane Zamawiającemu jako tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający zwróci je Wykonawcy oraz wykluczy go z udziału w Konsultacjach.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do publikacji informacji z przebiegu Konsultacji, w tym informacji i dokumentów otrzymanych od Wykonawców, na swojej stronie internetowej.
- W toku Konsultacji Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o przedstawienie dodatkowych informacji lub wyjaśnień.
- W toku Konsultacji Zamawiający może zdecydować o przeprowadzeniu spotkania, telekonferencji lub wideokonferencji z wszystkimi lub wybranymi Wykonawcami, w celu uzyskania lub przekazania dodatkowych informacji lub wyjaśnień.
- Zamawiający może rejestrować przebieg Konsultacji za pomocą urządzeń rejestrujących obraz lub dźwięk.
- Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców.
- Termin ostatecznego zakończenia Konsultacji przewidywany jest na 30.09.2023 r.
- Zamawiający może zdecydować o skróceniu czasu trwania Konsultacji, w przypadku, gdy uzna, że cel prowadzenia Konsultacji został już osiągnięty lub gdy uzna, że dalsze prowadzenie Konsultacji jest niecelowe, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do podawania uzasadnienia swojej decyzji.
- Zamawiający może zdecydować o przedłużeniu czasu prowadzenia Konsultacji, w przypadku uznania, że cel Konsultacji nie został jeszcze osiągnięty, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do podawania uzasadnienia swojej decyzji.
VII. DANE OSOBOWE
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późń. zm.), dalej: „RODO”, Zamawiający informuje, że:
-
- Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: „Administrator”) pozyskanych w toku Konsultacji jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.
- Z Administratorem mogą Państwo kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.
- Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora, wskazanych w lit. a powyżej.
- Państwa dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu przeprowadzenia niniejszych Konsultacji.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych:
- organy kontrolne,
- osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902),
- podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- podmioty przetwarzające w imieniu Administratora na mocy zawartej umowy, m. in. dostawcy IT.
- Zebrane dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, będą przetwarzane przez okres niezbędny do dokonania procesu, o którym mowa w pkt 4 powyżej. Okres przechowywania danych zostanie każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych zostanie przedłużony o okres potrzebny do przeprowadzenia archiwizacji.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych prawo do wniesienia sprzeciwu, w przypadkach określonych w RODO.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest niezbędne dla przeprowadzenia niniejszych Konsultacji, a konsekwencją niepodania tych danych będzie niemożliwość rozpatrzenia Zgłoszenia do udziału w Konsultacjach.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zamawiający prowadzi Konsultacje w sposób zapewniający zachowanie zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców i oferowanych przez nich rozwiązań oraz proporcjonalności.
- Przeprowadzenie Konsultacji nie zobowiązuje Zamawiającego do przeprowadzenia Postępowania ani do udzielenia Zamówienia.
- Nieprzystąpienie do Konsultacji nie ogranicza praw oraz nie działa na niekorzyść Wykonawców w Postępowaniu.
- Wybór Wykonawcy Zamówienia zostanie dokonany w trakcie odrębnego Postępowania prowadzonego na podstawie przepisów PZP.
- Koszty związane z uczestnictwem w Konsultacjach ponoszą Wykonawcy. Koszty uczestnictwa w Konsultacjach nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, nawet wówczas, gdy pomimo przeprowadzonych Konsultacji nie zostanie wszczęte Postępowanie ani udzielone Zamówienie. Wykonawcy nie otrzymują wynagrodzenia od Zamawiającego z tytułu uczestnictwa w Konsultacjach oraz materiałów przekazywanych Zamawiającemu w toku Konsultacji.
- Korespondencja, protokoły, pisma, opracowania, stanowiska, oświadczenia, opinie oraz wszelkie inne informacje i dokumenty związane z Konsultacjami pozostają w dyspozycji Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu Konsultacji. Zamawiający może zwrócić Wykonawcy, na jego żądanie, próbki lub sprzęt przekazane w ramach Konsultacji.
- Od czynności podejmowanych przez Zamawiającego w związku z Konsultacjami Wykonawcom lub innym podmiotom nie przysługują środki odwoławcze.
Materiały
Kryteria zdolności i kryteria ocenyPortal_Rolnika_-_Kryteria_zdolności_i_kryteria_oceny.docx 0.07MB SOPZ
Portal_Rolnika_-_SOPZ.docx 0.11MB Kluczowe warunki umowy
Portal_Rolnika_-_Kluczowe_Warunki_Umowy.docx 0.11MB Zgłoszenie do udziału w konsultacjach
Zgłoszenie_do_udziału_w_konsultacjach_-_formularz.docx 0.02MB