W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Działanie 2.1. Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych (trzeci nabór)

Nabór nr FERC.02.01-IP.01-003/24

Nabór FERC.02.01-IP.01-003 24

 Status: Nabór ogłoszony

W ramach naboru będą wspierane projekty o oddziaływaniu ogólnokrajowym, których produkty będą mogły być wykorzystywane lokalnie. Projekty zapewnią sprawne i bezpieczne działanie systemów informatycznych oraz lepszą ochronę informacji.

Cel

Celem naboru jest wybór do dofinansowania projektów w zakresie: optymalizacji procesów w relacji podmiotów publicznych z obywatelem i przedsiębiorcą, tworzenia i rozwoju nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną (w tym wewnątrzadministracyjnych), cyfryzacji procesów back-office w administracji publicznej oraz budowy i rozwoju rozwiązań o charakterze horyzontalnym, usprawniających funkcjonowanie administracji publicznej na terenie całego kraju.

Dla kogo

Wnioskodawcami w ramach naboru nr FERC.02.01-IP.01-003/24, prowadzonego w sposób konkurencyjny w ramach Działania 2.1 FERC, mogą być podmioty wskazane w SZOP tj.: jednostki administracji rządowej oraz jednostki im podległe lub przez nie nadzorowane, sądy i jednostki prokuratury, samorządy zawodowe. Ponadto partnerstwa tworzone pomiędzy wskazanymi powyżej wnioskodawcami, partnerstwa uprawnionych wnioskodawców z przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi, instytutami działającymi w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, uczelniami lub podmiotami leczniczymi, dla których podmiotem tworzącym jest minister lub publiczna uczelnia medyczna.

Budżet i poziom dofinansowania

Kwota alokacji: 878 183 414,88 PLN

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% wydatków kwalifikowanych projektu, z czego 79,71% stanowią środki UE (EFRR), a 20,29 % stanowi współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Harmonogram naboru

Termin naboru: 04.11.2024 r. – 10.01.2025 r.

Sposób składania wniosków

Wnioski składa się wyłącznie w formie elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym na stronie https://lsi.cppc.gov.pl

Inne ważne informacje

Procedura złożenia protestu została opisana w Regulaminie wyboru projektów.
W przypadku negatywnej oceny projektu, wnioskodawcy przysługuje prawo do wniesienia protestu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie wdrożeniowej oraz Regulaminie wyboru projektów. 

Kontakt

Wyjaśnień w kwestiach dotyczących naboru ION udziela w odpowiedzi na zapytania kierowane na adres poczty elektronicznej: 2.1ferc@cppc.gov.pl

Materiały do pobrania

{"register":{"columns":[]}}