W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Inwestycja C 2.1.3 Szkolenia dla obywateli

Obywatele

Status: Nabór zakończony

Cel

Interwencja w zakresie kompetencji cyfrowych zostanie skierowana do pełnoletnich osób posiadających numer PESEL i stale zamieszkujących na terytorium Polski. W zależności od potrzeb, nabędą oni umiejętności cyfrowe w zakresie korzystania z e-usług, załatwiania spraw administracyjnych, obsługi komputera i innych urządzeń cyfrowych, komunikacji online, wykorzystania użytecznych narzędzi i aplikacji cyfrowych, korzystania ze środków identyfikacji elektronicznej, bezpiecznego i krytycznego korzystania z mediów cyfrowych, informacji i danych, bezpiecznych zakupów i innych transakcji w sieci.

Dla kogo
  • organizacje pozarządowe
  • partnerstwa organizacji pozarządowych z JST,
  • instytucje prowadzące działalność w zakresie uniwersytetów trzeciego wieku,
  • instytucje publiczne z obszaru nauki (w tym ODN), 
  • instytucje publiczne z obszaru edukacji,
  • instytucje publiczne z obszaru kultury,
  • szkoły wyższe,
  • partnerstwa pomiędzy powyższymi podmiotami.
Grupy Docelowe

Osoby pełnoletnie, posiadające numer PESEL i stale zamieszkujące na terytorium Polski

Budżet i poziom dofinansowania

Dofinansowanie stanowi 100% wydatków kwalifikowalnych Przedsięwzięcia ze środków europejskich.
Kwota alokacji: 95 635 234,19 PLN

Harmonogram naboru

Termin naboru: 28.06.2024 r. – 14.08.2024 r. godzina 16.59.

Sposób składania wniosków

Formularz Wniosku o objęcie przedsięwzięcia wsparciem należy wypełnić elektronicznie w systemie informatycznym dostępnym na stronie https://lsi.cppc.gov.pl

Inne ważne informacje

Warunkiem złożenia Wniosku wraz z załącznikami jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Do podpisania i złożenia Wniosku niezbędne jest zainstalowanie aplikacji Podpis.Gov dostępnej na stronie
https://pz.gov.pl/PodpisGOV/windows/x64/PodpisGOV.exe

Jakie środki odwoławcze przysługują składającemu wniosek?
Procedura złożenia wniosku o ponowną ocenę została opisana w regulaminie wyboru przedsięwzięć.

Kontakt

Pytania dotyczące dokumentacji aplikacyjnej

E-mail: C2.1.3kpo@cppc.gov.pl

Pytania dotyczące systemu informatycznego

Po uruchomieniu generatora wniosków pytania związane z błędnym funkcjonowaniem systemu informatycznego należy przesłać na adres:

E-mail: wsparcie-IT@cppc.gov.pl

FAQ

Pytania i Odpowiedzi - (aktualizacja 08.08.2024 r.)

 

Materiały do pobrania

Materiały archiwalne

{"register":{"columns":[]}}