Wspieranie uczenia się dzieci i młodzieży z wykorzystaniem podejścia STEAM
16.07.2024
Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania w ramach zespołu ekspertów porównania wymaganych efektów uczenia się dla kwalifikacji „Wspieranie uczenia się dzieci i młodzieży z wykorzystaniem podejścia STEAM” z charakterystykami poziomów Polskiej Ramy Kwalifikacji (PRK) pierwszego i drugiego stopnia. Celem przedmiotu zamówienia jest sporządzenie rekomendacji dot. przypisania poziomu PRK do kwalifikacji, stosownie do zasad określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz. U. z 2020 r., poz. 226), zwanej dalej „ustawą”.
Nowy termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 31 lipiec 2024 r. do godz. 12:00.
Materiały
Załącznik 1 - klauzula informacyjna16.07.2024_Załącznik_1_-_klauzula_informacyjna.pdf 0.37MB Załącznik 2 - opis przedmiotu zamówienia - eksperci
Załącznik_2_-_opis_przedmiotu_zamówienia_-_eksperci.pdf 0.37MB Załącznik 3a - formularz ofertowy os fiz
16.07.2024_Załącznik_3a_-_formularz_ofertowy__os_fiz.docx 0.02MB Załącznik 3b - formularz ofertowy podmiot
16_07_2024_Załącznik_3b_-_formularz_ofertowy_podmiot.docx 0.02MB Załącznik 4a - wykaz do świadczenia os fiz
16_07_2024_Załącznik_4a_-_wykaz_doświadczenia_os_fiz.docx 0.02MB Załącznik 4b - wykaz doświadczenia kandydata zgłoszonego przez podmiot
16_07_2024_Załącznik_4b_-_wykaz_doświadczenia_kandydata_zgłoszonego_przez_podmiot.docx 0.03MB Załącznik 5 wniosek - Wspieranie uczenia się dzieci i młodzieży z wykorz...
16_07_2024_Załącznik_5_wniosek_-_Wspieranie_uczenia_się_dzieci_i_młodzieży_z_wykorz.pdf 0.28MB Zapytanie ofertowe - eksperci
16_07_2024_Zapytanie_ofertowe_-_eksperci.pdf 0.42MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.07.2024 09:52 Aldona Lipińska-Bontruk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Maksymiuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wspieranie uczenia się dzieci i młodzieży z wykorzystaniem podejścia STEAM | 1.0 | 16.07.2024 09:52 Aldona Lipińska-Bontruk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP