W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Usługa utrzymania czystości pomieszczeń Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:BAG.261.9.2024.AT
  • Data rozpoczęcia: 10.04.2024
  • Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Farmaceutyczny
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
  • Opis zamówienia:Usługa utrzymania czystości pomieszczeń Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego.

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.14MB
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
SWZ​_26192024AT.pdf 0.53MB
Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik​_nr​_1​_OPZ​_docx.docx 0.04MB
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik​_nr​_3​_do​_SWZ-​_Oświadczenie​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia​_z​_postępowania.docx 0.03MB
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik​_nr​_4​_do​_SWZ​_-​_Oświadczenie​_o​_spełnieniu​_warunków​_udziału​_w​_postępowaniu.docx 0.03MB
Oświadczenie o aktualności
Załącznik​_nr​_5​_do​_SWZ​_-​_Oświadczenie​_o​_aktualności.doc 0.03MB
Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_6​_do​_SWZ​_-​_Formularz​_Ofertowy.docx 0.03MB
Wykaz usług
Załącznik​_nr​_8​_do​_SWZ​_-​_Wykaz​_usług.docx 0.02MB
Oferta wspólna art. 117
Załącznik​_nr​_9​_do​_SWZ​_oferta​_wspólna​_art​_117.docx 0.03MB
Projektowane postanowienia umowy
Załącznik​_nr​_2​_Projektowane​_postanowienia​_umowy.docx 0.06MB
Załącznik nr 2 do Umowy - Wykaz pracowników
Zał​_nr​_2​_do​_Umowy​_-​_Wykaz​_pracowników.docx 0.02MB
Załącznik nr 4 do Umowy - Wzór protokołu odbioru usług
Zał​_nr​_4​_do​_Umowy​_-​_Wzór​_protokołu​_odbioru​_usług.docx 0.01MB
Załącznik nr 4.1 do Umowy - Wzór protokołu odbioru czynności dodatkowych.
Zał​_nr​_41​_do​_Umowy​_-​_Wzór​_protokołu​_odbioru​_czynności​_dodatkowych.docx 0.02MB
Załącznik nr 5 do Umowy - Oświadczenie
Zał​_nr​_5​_do​_Umowy​_-​_Oświadczenie.docx 0.02MB
Informacja o wizji lokalnej
Informacja​_o​_wizji​_lokalnej.pdf 0.15MB
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 15.04.2024 r.
Wyjaśnienia​_treści​_SWZ​_z​_dnia​_15​_04​_2024.pdf 0.17MB
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
Informacja​_o​_kwocie​_przeznaczonej​_na​_sfinansowanie​_zamówienia.pdf 0.12MB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.13MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.17MB
Unieważnienie czynności wyboru
Unieważnienie​_czynności​_wyboru.pdf 0.13MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 2
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty​_strona-2.pdf 0.17MB
Informacja o unieważnieniu wyboru oferty
Informacja​_o​_unieważnieniu​_wyboru​_oferty.pdf 0.16MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty​_na​_stronę-3.pdf 0.17MB
{"register":{"columns":[]}}