W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozliczanie dotacji ze środków FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19

Slider – logotyp PSP, w centrum znajduje się godło Państwa Polskiego – Orzeł Biały. Hełm strażacki, który okalają dwa toporki. Całość dopełnia złoty wieniec z liści oraz owoców dębu i wawrzynu.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku informuje, iż rozpoczął się etap rozliczania dofinansowania ze ze środków FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19.

W celu rozliczenia środków z dotacji należy dostarczyć do wydziału kwatermistrzowskiego tutejszej komendy (pokój nr 24 – I piętro):

- oryginały faktur opisane zgodnie ze wzorem,

- książkę inwentarzową, do której został wpisany dany asortyment,

- potwierdzenie wykonania przelewu (w przypadku płatności przelewem).

 

Termin realizacji zadania publicznego (tj. opłacenia ostatniej faktury) ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 31-07-2021 r.

 

Wchodząc do budynku komendy należy przestrzegać reżimu sanitarnego tj. posiadać  zasłonięte usta i nos oraz zdezynfekować ręce.

 

Wszelkich informacji w sprawie rozliczeń dotacji udziela wydział kwatermistrzowski pod numerami telefonów:

24 366 78 25, 24 366 78 36.

Materiały

Wzór opisu faktury - dotacja COVID-19
wzór​_opisu​_faktury​_dotacja​_COVID.doc 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}