Rozliczanie dotacji ze środków FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku informuje, iż rozpoczął się etap rozliczania dofinansowania ze ze środków FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19.
W celu rozliczenia środków z dotacji należy dostarczyć do wydziału kwatermistrzowskiego tutejszej komendy (pokój nr 24 – I piętro):
- oryginały faktur opisane zgodnie ze wzorem,
- książkę inwentarzową, do której został wpisany dany asortyment,
- potwierdzenie wykonania przelewu (w przypadku płatności przelewem).
Termin realizacji zadania publicznego (tj. opłacenia ostatniej faktury) ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 31-07-2021 r.
Wchodząc do budynku komendy należy przestrzegać reżimu sanitarnego tj. posiadać zasłonięte usta i nos oraz zdezynfekować ręce.
Wszelkich informacji w sprawie rozliczeń dotacji udziela wydział kwatermistrzowski pod numerami telefonów:
24 366 78 25, 24 366 78 36.
Materiały
Wzór opisu faktury - dotacja COVID-19wzór_opisu_faktury_dotacja_COVID.doc 0.03MB