W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Badania praktyki szkolnej – edukacja włączająca

29.06.2022

Zapraszamy dyrektorów oraz nauczycieli przedszkoli i szkół ogólnodostępnych, a także integracyjnych do udziału w badaniach praktyki szkolnej związanej z realizacją założeń edukacji włączającej rozumianej jako edukacja o wysokiej jakości dla wszystkich uczniów. Badanie jest realizowane przez Uniwersytet Śląski w Katowicach na zlecenie Ministerstwa Edukacji i Nauki.

Grafika - chłopiec trzymający kredkę i napis Badania praktyki szkolnej – edukacja włączającaBadania praktyki szkolnej – edukacja włączająca.

Celem badania jest zebranie informacji na temat tego, jak nauczyciele i dyrektorzy oceniają praktykę szkół w zakresie edukacji włączającej. Uzyskane wyniki zostaną wykorzystane do planowania działań ukierunkowanych na podnoszenie jakości edukacji włączającej.

Badanie jest prowadzone za pomocą kwestionariusza opracowanego w ramach projektu Europejskiej Agencji ds. Specjalnych Potrzeb i Edukacji Włączającej pn. „Podnoszenie osiągnięć wszystkich uczniów w edukacji włączającej" (Raising Achievement for All Learners in Inclusive Education). Przydatność tego formularza do oceny praktyki w polskich szkołach została potwierdzona badaniami przeprowadzonymi w 2020 roku.

Ankieta jest anonimowa i będzie aktywna do 17 lipca br.

Materiały

Link do ankiety
{"register":{"columns":[]}}