W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Inauguracyjne posiedzenie Rady do Spraw Informatyzacji Edukacji

26.01.2012


25 stycznia 2012 r. na podstawie Zarządzenia Nr 2 Ministra Edukacji Narodowej  została powołana Rada do Spraw Informatyzacji Edukacji pod przewodnictwem prof. dr hab. Jana Madeya. Rada jest organem pomocniczym Ministra Edukacji Narodowej. Głównym zadaniem Rady jest wspieranie ministra w przygotowaniu i realizacji wieloletniego programu rządowego wdrażania technologii cyfrowych w edukacji oraz doradzanie we wszystkich innych sprawach związanych z problematyką  nowoczesnych technologii w edukacji.

W liczącej 17 osób Radzie są wybitni przedstawiciele świata akademickiego, wyróżniający się dyrektorzy szkół i nauczyciele stosujący technologie informacyjno-komunikacyjne w swojej pracy w szkole oraz przedstawiciele administracji samorządowej odpowiedzialni za rozwój społeczeństwa informacyjnego.

Rada będzie pracować na posiedzeniach plenarnych oraz w zespołach roboczych. Posiedzenia plenarne będą odbywać się nie rzadziej niż raz na kwartał. Następne posiedzenie Rady zaplanowano na 16 lutego 2012 r. Między spotkaniami Rada będzie pracować z wykorzystaniem narzędzi TIK do komunikacji i konsultacji.

Materiały

Zarządzenia Nr 2 Ministra Edukacji Narodowej 
rada​_zarzadzanie​_2-2012-01.pdf 0.12MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
22.12.2023 21:01 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
22.12.2023 21:01 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}