Informacja dotycząca wniosków o dotację celową na dofinansowanie prac remontowych związanych z usunięciem skutków powodzi, która miała miejsce we wrześniu 2024 r.
09.01.2025
Wnioski o dotację celową na dofinansowanie prac remontowych związanych z usunięciem skutków powodzi, o których mowa w art. 19 pkt 12 ustawy z dnia 21 listopada 2024 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2024 r. poz. 1717) uczelnia niepubliczna, która jest właścicielem obiektu budowlanego użytkowanego na cele kształcenia, uszkodzonego na skutek powodzi, znajdującego się na obszarze, na którym został wprowadzony stan klęski żywiołowej w związku z powodzią, która miała miejsce we wrześniu 2024 r., może składać do dnia 16 stycznia 2025 r. na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego: /mnauka/SkrytkaESP lub adres do doręczeń elektronicznych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego: AE:PL-63656-52154-AGBGU-18.
Wniosek powinien zawierać:
- dane wnioskodawcy:
- nazwę,
- dane teleadresowe,
- NIP i REGON,
- imię i nazwisko, numer telefonu i adres poczty elektronicznej rektora;
- lokalizację obiektu;
- zakres rzeczowy i opis remontu obiektu;
- wnioskowaną wysokość środków finansowych, które mają być przeznaczone na remont obiektu;
- harmonogram rzeczowo-finansowy remontu obiektu.
Do wniosku należy dołączyć:
- oświadczenie wnioskodawcy o posiadaniu prawa własności do obiektu;
- uwierzytelnione kopie dokumentów poświadczających zaistniałą szkodę w obiekcie.
- Pierwsza publikacja:
- 09.01.2025 08:02 Piotr Zieliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Grzegorz Kusy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dotycząca wniosków o dotację celową na dofinansowanie prac remontowych związanych z usunięciem skutków powodzi, która miała miejsce we wrześniu 2024 r. | 1.0 | 09.01.2025 08:02 Piotr Zieliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP