„Laboratoria Przyszłości” – webinar dotyczący zamówień i kwestii finansowych
15.12.2021
Jutro, 16 grudnia o godz. 12:00 obędzie się webinar dotyczący zamówień i kwestii finansowych związanych z programem „Laboratoria Przyszłości”. Na spotkanie w formule on-line zapraszamy dyrektorów szkół i przedstawicieli organów prowadzących. Uczestnicy webinaru dowiedzą się m.in.: jak zarządzać środkami finansowymi i jak dokonywać zamówień. Wydarzenie zakończy się sesją pytań i odpowiedzi.
Zapisy na spotkanie
Webinar dotyczący zamówień i kwestii finansowych w programie „Laboratoria Przyszłości”
odbędzie się w formule online za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Aby dołączyć do spotkania, należy o wyznaczonej godzinie kliknąć poniższy link.
Zapisy na spotkanie odbywają się za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Potrwają do 15 grudnia 2021 r. do godz. 23:59:59.
Link do webinaru zostanie przesłany na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.
Więcej informacji na stronie programu.
Zachęcamy do udziału!