Najczęściej popełniane błędy
- Brak obowiązujących, zgodnych ze wzorem oświadczeń, w tym brak podpisu pod oświadczeniami lub błędy w treści oświadczeń. Informacje w oświadczeniach budzące wątpliwości/niezgodne z treścią ogłoszenia o naborze.
- Brak zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej pozwalającej na otrzymanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji (jeśli jest wymagana).
- Brak precyzyjnej (zgodnej ze wskazaną w ogłoszeniu o naborze, czyli np. B1 albo np. B2) informacji dotyczącej poziomu znajomości języka obcego (jeśli jest wymagana).
- Brak kopii dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
- Brak tłumaczeń dokumentów złożonych w języku obcym, szczególnie dotyczących doświadczenia zawodowego.
- Brak kopii dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń, studiów podyplomowych, posiadanych uprawnień (jeśli są wymagane).
- Aplikacje składane/wysłane/uzupełniane po terminie.
- Aplikacje składane w sposób niezgodny z formą wskazaną w ogłoszeniu.