Składanie wniosków o przyznanie dotacji na inwestycje związane z działalnością naukową na 2025 r.
26.04.2024
W dniu 29 kwietnia 2024 r. godz. 8:00, uruchomiono nabór wniosków w ramach konkursu nr 6 na inwestycje związane z działalnością naukową na 2025 rok. Począwszy od ww. dnia możliwe jest składanie wniosków o przyznanie ww. dotacji w systemie OSF.
Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z § 3 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 marca 2019 r. w sprawie przyznawania, rozliczania i przekazywania środków finansowych na realizację inwestycji związanych z kształceniem oraz działalnością naukową (Dz. U. z 2020 r. poz. 1956), wnioski o finansowanie inwestycji związanych z działalnością naukową na rok 2025, składa się do 31 lipca 2024 r.
Po tym terminie Wnioskodawcy nie będą mieli możliwości wysłania wniosku w systemie OSF.
Aby złożyć wniosek o przyznanie dotacji, należy wypełnić i wysłać wniosek w systemie OSF oraz wygenerować w systemie wniosek do podpisu.
Wygenerowany wniosek należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym Kierownika Podmiotu lub osoby przez niego upoważnionej i wysłać do Ministerstwa w systemie OSF.
Podpisany wniosek można wysłać także na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego: /mnauka/SkrytkaESP
ewentualnie
wydrukować, a następnie podpisać i przesłać na adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego; ul. Wspólna 1/3; 00-529 Warszawa.
Wnioski, które nie wpłyną do Ministerstwa w terminie do 31 lipca 2024 r., pozostaną bez rozpoznania.
Po stronie wnioskodawcy leży sprawdzenie, czy wniosek w systemie OSF został skutecznie wysłany do Ministerstwa.
Jednocześnie informujemy, że zapisy rozporządzenia nie nakładają ograniczeń w zakresie liczby składanych wniosków przez Podmioty uprawnione do otrzymywania dotacji na realizację inwestycji związanych z działalnością naukową.
Pomocna w przygotowaniu wniosku może być instrukcja wypełniania wniosku inwestycyjnego, która została zamieszczona w systemie OSF w „Bazie wiedzy”.
UWAGA: wnioski składane w trybie losowo/szczególnym mogą być nadal generowane w OSF, ale znajdują się w osobnym linku w OSF.
Zwracamy uwagę na aktualizację danych w systemie POL-on.
Dodatkowo, jeżeli Wnioskodawca posiada nr KRS, a nie jest on wpisany do bazy POL-on, prosimy o jego uzupełnienie. W celu aktualizacji danych dotyczących NIP/REGON/KRS w POL-onie (lub innych danych, do których edycji podmioty nie mają dostępu) podmioty powinny przesłać zgłoszenie merytoryczne poprzez helpdesk POL-on w obszarze „Administracja” i dołączyć do zgłoszenia dokument potwierdzający konieczność aktualizacji (wydruk z KRS lub inny).