Sukces polskiego stoiska na największych targach edukacyjnych Bett Show w Londynie
03.04.2023
W Londynie odbyły się targi technologii edukacyjnych – Bett Show 2023. To największe tego typu wydarzenie na świecie. Po raz pierwszy Polska zaprezentowała na targach swoje stoisko narodowe, które cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.
Pierwsze polskie stoisko narodowe na targach Bett Show
– Bett Show to największe targi technologii edukacyjnych na świecie. Polscy przedstawiciele: samorządy, szkoły, nauczyciele uczestniczą w nich od wielu lat, nigdy jednak nie mieliśmy na Bett Show polskiego stoiska. Swoje narodowe stoiska mają inne kraje zarówno europejskie, jak i pozaeuropejskie z całego świata. Prezentują na nich swoje dokonania w obszarze edukacji i technologii edukacyjnych. My również mamy się czym pochwalić zarówno jeśli chodzi o działania polskiego rządu w szkołach, jak i działania przedsiębiorców – mówiła Justyna Orłowska, Pełnomocnik Ministra Edukacji i Nauki ds. transformacji cyfrowej, która uczestniczyła w targach.
Polskie stoisko składało się z kilku stref: przestrzeni, gdzie zaprezentowało się 8 start-upów edukacyjnych (The Village Network, Creativity AR, Akademia Krokieta i lamy, Giganci Programowania, Emys, Painters/Well of art., Doji, Knoocker), strefy „Laboratoriów Przyszłości”, sali spotkań oraz MakerSpace, gdzie w sposób praktyczny zostały zaprezentowane polskie innowacje edukacyjne.
Stoisko zostało przygotowane w ramach współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych, Centrum GovTech oraz Fundacji EdTech Poland.
Targi Bett Show
Targi Bett Show to największe na świecie targi technologii edukacyjnych, które odbywają się co roku w Londynie od 1985 r. Wydarzenie to przestrzeń prezentacji innowacyjnych rozwiązań dla różnych środowisk edukacyjnych oraz nowoczesnych produktów i usług. Targom towarzyszom konferencje, seminaria i warsztaty prowadzone przez osoby ze świata IT i edukacji.
W tegorocznych targach uczestniczyło ok. 2,5 tys. wystawców z ponad 120 krajów z niemal wszystkich kontynentów. Reprezentowali oni globalne firmy technologiczne, remontowane marki i innowacyjne start-upy. W ciągu trzech dni targi zwiedziło ok 30-35 tys. osób.