W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zastosowanie Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF) w systemie edukacji

13.05.2015

W Ministerstwie Edukacji Narodowej w środę (6 maja 2015 r.) odbyło się spotkanie z prof. dr Judith Hollenweger z Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zurichu, konsultantem WHO ds. niepełnosprawności i edukacji, członkiem Zarządu Europejskiej Agencji ds. Specjalnych Potrzeb i Edukacji Włączającej.

Spotkanie poświęcone było zastosowaniu Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF) w ocenie potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci i młodzieży. Celem spotkania było zapoznanie się z rozwiązaniami szwajcarskimi w tym zakresie, wymiana doświadczeń oraz dyskusja nad możliwością zastosowania ICF w polskim systemie edukacji

W spotkaniu wzięli udział posłowie, przedstawiciele Ministerstwa Edukacji Narodowej, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ośrodka Rozwoju Edukacji, PFRON, Rady do spraw Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia, przedstawiciele uczelni wyższych, poradni psychologiczno-pedagogicznych, organów prowadzących, szkół oraz organizacji pozarządowych działających na rzecz osób niepełnosprawnych.

Zdjęcia (3)

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
22.12.2023 21:12 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
22.12.2023 21:12 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}