INFOSTRATEG (I konkurs)
Program INFOSTARTEG został przygotowany, by wspierać rozwój polskiego potencjału sztucznej inteligencji (SI) poprzez opracowanie rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję i blockchain, mających bezpośrednie zastosowanie w praktyce. Spośród celów szczegółowych Programu, wpisujących się w zakres tematyczny I konkursu, należy wymienić m.in.: tworzenie zbiorów danych testowych oraz przygotowywanie na ich bazie standardów wyboru najlepszych rozwiązań, rozwijanie polskiego potencjału badawczego w sztucznej inteligencji, znaczące zwiększenie aktywności rynkowej polskich zespołów informatycznych, a także stworzenie rozwiązań opartych o uczenie maszynowe, podnoszących jakość produktów i usług oraz efektywność procesów. W tej edycji konkursu wskazujemy dwa konkretne zagadnienia badawcze, w które musi się wpisywać projekt (opisane w: Zasady konkursu – Załącznik 3).
-
Rozwiń tekst
Dla kogo
Do konkursu mogą przystąpić:
- jednostki naukowe – samodzielnie realizujące projekt i wdrażające wyniki projektu albo
- przedsiębiorstwa – samodzielnie realizujące projekt i wdrażające wyniki projektu albo
- konsorcja – składające się z maksimum 3 podmiotów:
- samych jednostek naukowych;
- samych przedsiębiorstw;
- przedsiębiorstw i jednostek naukowych
Liderem konsorcjum jest podmiot realizujący wdrożenie wyników projektu.
-
Rozwiń tekst
Na co
Dofinansowanie udzielane jest na realizację 3 faz projektu, obejmujących:
- Faza I: zadania o charakterze badań przemysłowych i/lub prac rozwojowych;
- Faza II: zadania o charakterze badań przemysłowych i/lub prac rozwojowych;
- Faza III: zadania o charakterze badań przemysłowych i/lub prac rozwojowych i/lub prac przedwdrożeniowych.
Projekt musi obejmować realizację wszystkich 3 faz. Projekt, w którym nie przewidziano prac rozwojowych, nie może uzyskać dofinansowania.
-
Rozwiń tekst
Zakres tematyczny
Konkurs numer I obejmuje dwa tematy – drugi i jedenasty – z zakresu tematycznego Programu:
- TEMAT 2. Rozpoznawanie obrazów medycznych, w zakresie:
- dróg oddechowych (w szczególności w zw. z zagrożeniami COVID),
- raka piersi u kobiet,
- raka prostaty u mężczyzn.
- TEMAT 11. Weryfikowanie źródeł informacji i detekcja fake newsów.
-
Rozwiń tekst
Organizator konkursu
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
-
Rozwiń tekst
Budżet konkursu
Całkowita alokacja konkursu to 81 623 069,65 zł.
Kwota ta została podzielona na dwa tematy wskazane w zakresie tematycznym konkursu:
- Alokacja dla TEMATU 2 – 43 724 631,42 zł,
- Alokacja dla TEMATU 11 – 37 898 438,23 zł.
-
Rozwiń tekst
Dofinansowanie
Maksymalna wysokość dofinansowania projektu wynosi:
- 10 000 000 zł w przypadku projektu realizowanego w ramach tematu nr 2;
- 8 000 000 zł w przypadku projektu realizowanego w ramach tematu nr 11.
Minimalna wysokość dofinansowania projektu wynosi:
- 3 500 000 zł w przypadku projektu realizowanego w ramach tematu nr 2;
- 1 700 000 zł w przypadku projektu realizowanego w ramach tematu nr 11.
Minimalna liczba projektów możliwych do dofinansowania przez NCBR w danej fazie wraz z minimalną wysokością dofinansowania każdej z faz projektu dla tematów z zakresu tematycznego:
Numer tematu
Faza I Proof of Concept
Faza II
Faza III
Temat nr 2
wybór min. 3 projektów
wybór min. 2 projektów
wybór min. 2 projektów
I faza min. 500 000 zł
dofinansowania dla każdego projektu
II faza min. 1 000 000 zł
dofinansowania dla każdego projektu
III faza min. 2 000 000 zł
dofinansowania dla każdego projektu
Numer tematu
Faza I Proof of Concept
Faza II
Faza III
Temat nr 11
wybór min. 3 projektów
wybór min. 2 projektów
wybór min. 2 projektów
I faza min. 200 000 zł
dofinansowania dla każdego projektu
II faza min. 500 000 zł
dofinansowania dla każdego projektu
III faza min. 1 000 000 zł
dofinansowania dla każdego projektu
-
Rozwiń tekst
Harmonogram konkursu
- Data ogłoszenia: 30 listopada 2020 r.
- Rozpoczęcie naboru wniosków: 4 stycznia 2021 r.
- Zakończenie naboru wniosków: 3 marca 2021 r., godz. 16:00
- Wyniki konkursu:
NCBR przesyła do wnioskodawców decyzje w terminie do 6 miesięcy od dnia zamknięcia naboru wniosków.
-
Rozwiń tekst
Sposób składania wniosków
Wnioski o dofinansowanie należy składać wyłącznie w wersji elektronicznej w systemie LSI (lsi.ncbr.gov.pl).
-
Rozwiń tekst
Sposób oceny wniosków
Ocena projektów składa się z dwóch etapów: oceny wstępnej i merytorycznej.
Ocena wstępna przeprowadzana jest przez pracowników NCBR, na podstawie informacji zawartych we wniosku oraz wyjaśnień udzielonych przez wnioskodawcę. W ramach oceny wstępnej weryfikowane jest spełnienie przez wniosek pięciu kryteriów oceny wstępnej. W przypadku wniosków spełniających wszystkie kryteria oceny wstępnej przeprowadzana jest ocena merytoryczna.
Ocena merytoryczna przeprowadzana jest przez ekspertów zewnętrznych (wśród nich mogą być również członkowie Komitetu Sterującego), na podstawie informacji zawartych we wniosku oraz wyjaśnień udzielonych przez wnioskodawcę na spotkaniu panelowym. Ocena merytoryczna obejmuje cztery kryteria dostępu oraz cztery kryteria punktowane.
-
Rozwiń tekst
FAQ: Pytania i odpowiedzi
Temat 2 „Rozpoznawanie obrazów medycznych, w zakresie:
- dróg oddechowych (w szczególności w zw. z zagrożeniami COVID),
- raka piersi u kobiet,
- raka prostaty u mężczyzn.”
Czy przy rozpisywaniu budżetu dla projektu w czasie 6 miesięcy przeznaczonych na ocenę faz przez NCBR konsorcjanci mogą zabudżetować po swojej stronie koszty (wynagrodzenia, operacyjne, pośrednie, etc.?)
Czas trwania poszczególnych faz trwa 12 miesięcy. Pomiędzy fazą I a II oraz II a III przewidziano okres 3-miesięczny na ocenę projektów i wybranie projektów do kolejnej fazy. W tym czasie, Wykonawca nie może ponosić kosztów kwalifikowalnych.
Czy wymienione w temacie 2 trzy grupy problemów medycznych obligatoryjnie mają być objęte przez jedno narzędzie? Czy możliwe są prace jedynie na jedną grupą problemów medycznych? Czy dopuszczane jest stworzenie trzech osobnych narzędzi dedykowanych poszczególnym pojedynczym grupom wspomnianych problemów medycznych?
Co do zasady narzędzie powinno być dedykowane do jednego z problemów w temacie 2, ale regulamin nie zabrania rozszerzenia algorytmu na pozostałe problemy. Nie będzie to jednak dodatkowo punktowane.
W dokumentacji konkursowej wymieniane są obrazy medyczne jako "rentgenowskie, histopatologiczne, z tomografów komputerowych, itd.”. Celem spełnienia kryterium zgodności z zakresem tematycznym konkursu, czy z założenia wyżej punktowane będą rozwiązania obejmujące szeroki zakres rodzajów obrazów medycznych.
Kryterium zgodności z zakresem tematycznym nie jest kryterium punktowanym, zatem poszerzanie zakresu rodzajów obrazów medycznych nie będzie miało wpływu na pozycję na liście rankingowej. Zakres modalności obrazów medycznych jaki obsłuży projektowany algorytm może mieć natomiast znaczenie przy kwalifikowaniu projektu do kolejnej fazy.
Temat 11 „Weryfikowanie źródeł informacji i detekcja fake newsów”
W pierwszym etapie zakłada się wypracowanie formatu danych - czy ten format jest już znany?
Dla każdej strony powinien zostać przygotowany katalog zip. w formacie zgodnym z poleceniem „wget -H -k -r -l 1 url”, przy czym:
- „-r -l 1” oznacza pobranie plików (również zdjęć) do których odwołuje się dany html w sposób bezpośredni,
- „-k” oznacza zamianę odwołania względnego na odwołanie bezwzględne celem odczytu strony wraz z odnośnikami w trybie offline,
- „-H” oznacza umożliwienie wget przechodzenie do innych domen niż zawarte pod adresem url.
Wymagane jest również dostarczenie pliku tekstowego w formacie CVS, gdzie pierwsza kolumna pliku to nazwa pliku zip, druga kolumna to nazwa i katalog analizowanego pliku html, a trzecia to „TAK” jeżeli główny plik html zawiera jakieś fałszywe informacje lub „NIE” jeżeli główny plik html nie zawiera żadnych fałszywych informacji.
Odnośnie oceny I fazy i wymogu: “przygotowanie opracowanego rozwiązania do uruchomienia w kontrolowanym środowisku;” jaką specyfikację posiadać powinno „kontrolowane środowisko” np. system operacyjny, środowisko uruchomieniowe, specyfikację wejścia i wyjścia itd.?
Założeniem I konkursu INFOSTRATEG jest realizacja projektów na dowolnym systemie oraz środowisku programistycznym. Przez kontrolowane środowisko rozumie się zdalny dostęp do komputera, na którym zainstalowany jest działający system. Dostęp ten powinien umożliwiać wgranie danych testowych, oraz uruchomienie systemu na tych danych. Specyfikacja wejścia i wyjścia została określona w odpowiedzi na powyższe pytanie.
W jaki sposób należy dostarczyć system do testów porównawczych - czy ma być to zamknięty framework czy api dostępne dla NCBR?
Jak wskazano w odpowiedzi na powyższe pytanie, wymagany jest zdalny dostęp do systemu. Wraz ze zdalnym dostępem do systemu, wykonawca powinien udostępnić instrukcję użytkowania systemu. Opracowanie zamkniętych frameworków/API nie jest wymagane.
W jaki sposób będzie zbudowana baza do testów porównawczych między "zespołami" biorącymi udział w konkursie - każda ze stron będzie zobowiązana do dostarczenia swoich danych? Co w przypadku, gdy któryś z zespołów będzie używał dodatkowych metadanych, które nie będą dostępne u innych uczestników?
Zespoły biorące udział w programie INFOSTRATEG zobowiązują się do udostępnienia danych wytworzonych w ramach prac nad projektem. Dane te udostępnione będą w okresie późniejszym w sposób otwarty. Z tego względu testy porównawcze zostaną przeprowadzone na wspólnych danych zebranych od wszystkich zespołów. Zespoły mogą używać dowolnych dodatkowych danych, np. Wikipedii, bądź lokalnych kopii takich danych.
Zasób, który ma być pozyskany w ramach I etapu ma zawierać strony WWW wraz z powiązanymi dokumentami HTML i ma łączyć tekst i zdjęcia: “oczekiwany standard to plik html ze zdjęciami”, czy zdjęcia zawarte w stronie mają być częścią informacji analizowanej przez metodę wykrywania fałszywych wiadomości i określającą prawdziwość treści przekazywanej przez stronę?
Podstawowym zadaniem systemu powinna być analiza tekstu umieszczonego bezpośrednio na stronie internetowej. Docelowo tworzony system powinien jednak analizować wszystkie formy tekstowe, również te zawarte na zdjęciach.
Jak konkretnie rozumie organizator konkursu zależność między “weryfikowaniem źródeł informacji” a “detekcją fake newsów”
Termin fake news równoznaczny jest z określeniem „nieprawdziwa informacja” i określa wiadomość mającą na celu wprowadzenie odbiorcy w błąd w celu realizacji zamierzonego efektu, np. żartu, propagandy, dezinformacji itp. Do określenia czy dana informacja jest prawdziwa, czy fałszywa konieczna jest analiza możliwych źródeł informacji, np. w postaci wskazywanych przez dokument linków, bądź innych ogólnie dostępnych źródeł informacji.
Czy system powinien śledzić sposób rozprzestrzeniania się tej informacji tj. jakie źródła informacji opublikowało informację jako pierwsze, jakie media/źródła informacji zamieściły dany news, jaka jest wiarygodność tych źródeł informacji, jakie były węzły informacyjne eskalujące propagowanie się informacji.
Realizacja projektu ogranicza się do detekcji fake newsów na stronach internetowych. Z tego względu tworzona baza danych powinna zawierać informacje o dokładnym adresie url, z którego pochodzi wykorzystywany plik html. Co więcej wymagane jest, aby dane zawierały także 50 bądź więcej stron html, do których odwołuje się ta strona. Natomiast sposób rozprzestrzeniania się informacji, a także odnajdowania źródeł informacji może stanowić zakres prac projektowych, natomiast informacje o tym nie będą stanowiły części danych.
Czy “weryfikowanie źródeł” należy rozumieć jako upewnienie się, czy dana wiadomość ma oparcie na jakimś źródle, czy też jako ocenę źródła informacji, np. portalu, autora, czy też serwisu prasowego, jako wiarygodnego źródła informacji?
Weryfikowanie źródeł należy rozumieć jako potwierdzenie autentyczności i ocena wiarygodności informacji, np. na podstawie ich źródła
Czy w projekcie możliwe jest zawężenie tematyki fake newsów np. do fake newsów medycznych?
Celem konkursu jest wytworzenie generycznych rozwiązań weryfikujących dane z różnych dziedzin tematycznych. Z tego względu nie przewiduje się wprowadzenia takich ograniczeń.
Pojedyncza strona WWW (tj. złożony plik HTML) może zawierać złożoną treść, której poszczególne fragmenty mogą być prawdziwe lub fałszywe. Czy ocenie i anotacji ma podlegać cała strona, czy też dopuszczalne jest oznaczenie poszczególnych fragmentów jako prawdziwe lub fałszywe? Jeżeli miałyby być oznaczane poszczególne fragmenty tekstu, to jaka ma być ich minimalna długość? Wiąże się to pytanie z kryterium przejścia “liczba danych zgromadzonych w postaci baz danych”, w którego przypadku nie jest jasne, czy liczba ta odnosi się do liczby dokonanych anotacji, np. fragmentów tekstów, czy też liczby zebranych stron WWW.
Głównym celem opracowywanych systemów jest określenie, czy na stronie znajduje się jakaś fałszywa informacja lub, że na stronie nie ma żadnej fałszywej informacji. Kryterium „liczba danych zgromadzonych w postaci baz danych” odnosi się zatem do zebranych stron www, a nie do liczby fragmentów tekstu. Zalecane jest jednak oznaczenie poszczególnych fragmentów jako prawdziwe/fałszywe, przy czym minimalną długością fragmentów są tu całe zdania.
Czy organizator konkursu będzie oceniał jakość danych testowych (zbiorów fałszywych i prawdziwych informacji) wytworzonych i dostarczonych przez zespoły uczestniczące w konkursie? Konieczne wydaje się dostarczenie informacji o liczbie anotatorów oraz ich decyzjach, aby określić zgodność anotatorów, tzn. spójność ich decyzji w odniesieniu do poszczególnych tekstów, która jest podstawowym wskaźnikiem do oceny jakości znakowania.
Organizator będzie oceniał proces przygotowania danych testowych, oraz ich jakość i spójność. Informacja o liczbie anotatorów oraz ich decyzjach, będzie również składnikiem oceny. Organizator planuje także przeprowadzenie niezależnej kontroli jakości dostarczonych danych.
Jednym z oczekiwanych rezultatów fazy I jest “zanonimizowanie przedstawianych danych w bazach danych;” - czy metoda wykrywania fałszywych wiadomości ma działać na postaci zanonimizowanej, czy też pełnej przed anonimizacją?
Metoda wykrywania powinna działać na danych przed anonimizacją. Natomiast teksty umieszczanie w bazie danych powinny być zanimizowane w odniesieniu do danych wrażliwych o ile takie występują. Natomiast nie powinna być dokonywana animizacja danych, które takie nie są, np. osoby publiczne.
Co rozumiane jest przez “spójność zgromadzonych przez wykonawcę danych” jako jednego z kryteriów przejścia z I fazy do II?
Spójność zgromadzonych danych oznacza ogólnie pojętą jakość przygotowania danych, np. jakość procesu tagowania informacji na prawdziwe bądź fałszywe.
Czy konkurs zakłada analizę informacji pod względem FN we wszystkich mediach (prasa, tv, radio, internet, media społecznościowe, audiowizualne treści w mediach społecznościowych), w warstwie tekstowej tych mediów (konwersja mowy na tekst w przypadku materiów audiowideo).
Konkurs zakłada tylko analizę informacji dostępnych na stornach WWW w postaci plików html i ewentualnie zdjęć.
Jeżeli wiadomość zawiera odnośniki do innych stron, to czy ocenie ma podlegać całość treści, łącznie z odniesionymi, czy tylko to co jest zawarte w danej wiadomości?
Ocenie prawdziwości podlegać powinna tylko informacja na jednej wskazanej stronie www, bez analizy treści odnośników. W przypadku pojawienia się odnośnika do źródła informacji, źródło to powinno być ocenione pod kątem wiarygodności przekazywanych informacji.
Czy system może korzystać z własnych źródeł informacji i danych o źródłach - np. z własnych baz danych informacji medialnych (przykładowo bazy publikacji i bazy mediów)?
Dopuszczalne jest korzystanie przez system z własnych źródeł informacji i danych o źródłach
Czy zbiór testowy jaki ma być utworzony w ramach realizacji projektu (i używany do oceny systemów) może być zbudowany z tekstów sztucznie przygotowanych, tzn. napisanych na potrzeby projektu, czy też musi składać się z tekstów, które rzeczywiście pojawiły się w sieci w sposób niezależny od wykonawców projektu?
Zbiór testowy, jaki ma być utworzony w ramach realizacji projektu i używany do oceny systemów musi składać się z tekstów istniejących w sieci.
Co dokładniej oznacza to, że “[oprócz mediów społecznościowych] Systemy powinny jednak być w stanie śledzić wielorakie popularne systemy komunikacji i rozpowszechniania informacji”?
System powinien śledzić media, które dają dostęp do publikowanych na nich informacji w postaci stron WWW.
Na podstawie jakich przesłanek budowany system powinien klasyfikować dany dokument do kategorii "fake news"?
Klasyfikacja dokumentu do kategorii fake newsów powinna opierać się na weryfikacji prawdziwości zawartych informacji i ocenie wiarygodności źródła. Klasyfikacja może nastąpić na podstawie dowolnych dostępnych informacji znajdujących się w plikach html oraz zewnętrznych źródłach danych.
Co obejmują poszczególne fazy projektu?
Faza I realizacji projektu stanowi część projektu obejmującą stworzenie wstępnej wersji systemu, która może zostać poddana ocenie, oraz zgromadzenie niezbędnych dla realizacji projektu danych w postaci stosownych baz danych.
W fazie II Wykonawca powinien skoncentrować się wokół stworzenia generycznego systemu, umiejącego obsłużyć wszystkie scenariusze użycia.
Faza III to część projektu mająca na celu ulepszanie powstałego systemu oraz przygotowanie do wdrożenia wyników osiągniętych w fazach I i II. Dokumentacja wykonana w ramach fazy III powinna pozwolić na wdrożenie wyników projektu w praktyce.
Czy każdy projekt musi obejmować wszystkie 3 fazy?
Tak, każdy projekt, który otrzyma dofinansowanie w ramach konkursu, musi obejmować realizację wszystkich trzech faz.
Czy każdy projekt wyłoniony do dofinansowania w konkursie otrzyma dofinansowanie na wszystkie 3 fazy?
Wniosek wyłoniony do dofinansowania w konkursie otrzyma decyzję o przyznaniu środków na całość realizacji projektu, jednak jednym z warunków przekazania przez NCBR finansowania na realizację fazy II lub fazy III projektu jest pozytywna ocena i odebranie przez Komitet Sterujący odpowiednio zrealizowanej w projekcie fazy I lub fazy II.
Kiedy powinien rozpocząć się projekt złożony w konkursie?
Realizacja projektu musi rozpocząć się dnia 1 października 2021 roku. Wyjątki od tej zasady wskazano w Regulaminie konkursu.
Jaki jest czas trwania projektu, a jaki czas jego realizacji?
Okres trwania projektu wynosi 42 miesiące i obejmuje 36 miesięcy na jego realizację przez wykonawcę oraz łącznie 6 miesięcy przeznaczone dla NCBR na ocenę raportów z realizacji poszczególnych faz projektu.
Ile czasu powinny trwać poszczególne fazy projektu?
Czas trwania poszczególnych faz realizacji projektu musi wynosić:
- dla fazy I: 12 miesięcy (po niej nastąpi – trwająca 3 miesiące – ocena formalna i merytoryczna raportów z fazy I);
- dla fazy II: 12 miesięcy (po niej nastąpi – trwająca 3 miesiące – ocena formalna i merytoryczna raportów z fazy II);
- dla fazy III: 12 miesięcy.
Czy można wydłużyć czas realizacji projektu?
NCBR nie przewiduje możliwości wydłużenia trwania żadnej z faz (I, II, III) realizacji projektu, a zatem i realizacji całego projektu.
Kiedy możliwe jest ponoszenie kosztów realizacji projektu?
Wykonawca może ponosić koszty w ramach projektu tylko w okresie 12 miesięcy realizowania fazy I, 12 miesięcy realizowania fazy II oraz 12 miesięcy realizowania fazy III projektu.
Ile maksymalnie zadań może obejmować projekt?
Każdy projekt składa się z 3 faz, których realizacja następuje kolejno po sobie. Fazy te mogą obejmować:
- faza I – od jednego do trzech zadań (badania przemysłowe i/lub prace rozwojowe);
- faza II – od jednego do trzech zadań (badania przemysłowe i/lub prace rozwojowe);
- faza III – od jednego do trzech zadań (badania przemysłowe i/lub prace rozwojowe i/lub prace przedwdrożeniowe).
Wnioskodawca nie może łączyć badań przemysłowych, prac rozwojowych ani prac przedwdrożeniowych w ramach tego samego zadania
Czy jest wymóg wdrożenia wyników projektu przez Wykonawcę?
Wykonawca jest zobowiązany w terminie trzech lat od zakończenia realizacji projektu wdrożyć jego wyniki. W przypadku projektów realizowanych w ramach konsorcjum – podmiotem zobowiązanym do wdrożenia jest lider konsorcjum (co nie wyklucza wdrożenia również po stronie konsorcjantów).
-
Rozwiń tekst
Realizacja projektów
Zbiory danych utworzone w ramach Fazy I i II Projektów – TEMAT 2. Rozpoznawanie obrazów medycznych:
- https://xlungs.mi2.ai/
- https://ai4ar.opi.org.pl/baza-obrazow-mpmri/
- https://bcs.alcid.ai/app/#/
- https://best.ippt.pan.pl/datasets/breast/
Zbiory danych utworzone w ramach Fazy I i II Projektów – TEMAT 11. Weryfikowanie źródeł informacji i detekcja fake newsów:
Dokumenty
-
Rozwiń tekst
Zasady konkursu
-
Rozwiń tekst
Wniosek o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami
-
Rozwiń tekst
Umowa o wykonanie i finansowanie projektu – Umowa o dofinansowanie
-
Rozwiń tekst
Dokumenty dodatkowe
-
Rozwiń tekst
Listy rankingowe
-
Rozwiń tekst
Dokumenty archiwalne
-
W zakresie finansowym (kwalifikowalność kosztów, wskaźniki, budżet projektu, zasada konkurencyjności)
E-mail: infostrateg-finanse@ncbr.gov.pl
-
W pozostałych sprawach
Tel. 515 061 515
E-mail: infostrateg@ncbr.gov.pl
-
W pozostałych sprawach
Tel. 518 338 512
-
W pozostałych sprawach
Tel. 512 260 334
- Pierwsza publikacja:
- 05.01.2021 10:57 Szymon Iwańczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- SPKK
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
INFOSTRATEG (I konkurs) | 42.0 | 25.09.2024 16:07 Maciej Buźniak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 41.0 | 01.07.2024 09:50 Maciej Buźniak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 40.0 | 01.07.2024 09:39 Maciej Buźniak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 39.0 | 13.12.2023 14:00 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 38.0 | 02.11.2023 14:23 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 37.0 | 19.04.2023 07:48 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 36.0 | 28.02.2023 15:46 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 35.0 | 04.10.2022 11:01 Maciej Buźniak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 34.0 | 23.09.2022 12:19 Maciej Buźniak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 33.0 | 23.09.2022 12:13 Maciej Buźniak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 32.0 | 23.09.2022 11:59 Maciej Buźniak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 31.0 | 22.09.2022 09:53 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 30.0 | 07.06.2022 07:55 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 29.0 | 21.03.2022 09:53 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 28.0 | 04.01.2022 12:52 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 27.0 | 08.12.2021 12:32 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 26.0 | 04.11.2021 09:43 Paweł Kęska |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 25.0 | 22.10.2021 12:23 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 24.0 | 16.09.2021 08:19 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 23.0 | 14.09.2021 11:00 Paweł Kęska |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 22.0 | 08.09.2021 08:13 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 21.0 | 08.09.2021 08:09 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 20.0 | 08.09.2021 08:07 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 19.0 | 03.09.2021 10:50 Paweł Kęska |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 18.0 | 20.07.2021 10:50 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 17.0 | 15.07.2021 08:11 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 16.0 | 05.07.2021 12:51 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 15.0 | 05.07.2021 12:35 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 14.0 | 05.07.2021 11:13 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 13.0 | 16.06.2021 14:34 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 12.0 | 26.03.2021 15:26 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 11.0 | 03.03.2021 16:00 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 10.0 | 26.02.2021 08:35 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 9.0 | 26.02.2021 08:12 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 8.0 | 26.02.2021 07:59 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 7.0 | 05.02.2021 12:19 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 6.0 | 19.01.2021 11:03 Paweł Kęska |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 5.0 | 15.01.2021 09:27 Paweł Kęska |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 4.0 | 07.01.2021 08:35 Monika Ciślak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 3.0 | 06.01.2021 13:40 Monika Ciślak |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 2.0 | 05.01.2021 11:03 Szymon Iwańczuk |
INFOSTRATEG (I konkurs) | 1.0 | 05.01.2021 10:57 Szymon Iwańczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP