W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup usług marketingu on-line, usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w Internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów Social Media (SoMe)

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Data rozpoczęcia: 14.03.2024
  • Data zakończenia: 28.03.2024 10:00
  • Wartość szacunkowa zamówienia:nie dotyczy
  • Jednostka publikująca:NCBR-DKM
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup usług marketingu on-line, usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w Internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów Social Media (SoMe).

Materiały

Zapytanie o wycenę
Zapytanie​_o​_wycenę​_marketing​_online.pdf 0.24MB
Formularz wyceny szacunkowej
Formularz​_wyceny​_szacunkowej.docx 0.16MB
Odpowiedź na pytanie
Odpowiedź​_na​_pytanie​_1403.pdf 0.19MB
Odpowiedzi na pytania 20.03
Odpowiedzi​_na​_pytania​_2003.pdf 0.19MB
Formularz wyceny szacunkowej 20.03
Formularz​_wyceny​_szacunkowej​_2003.docx 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.03.2024 10:07 Maciej Buźniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
NCBR-DKM
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup usług marketingu on-line, usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w Internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów Social Media (SoMe) 3.0 20.03.2024 11:53 Maciej Buźniak
Zakup usług marketingu on-line, usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w Internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów Social Media (SoMe) 2.0 15.03.2024 11:24 Maciej Buźniak
Zakup usług marketingu on-line, usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w Internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów Social Media (SoMe) 1.0 14.03.2024 10:07 Maciej Buźniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}