W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, terenu posesji oraz parkingu w budynkach Prokuratury Regionalnej w Lublinie

RP VI WBA 261.9.2020

7

Prokuratura Regionalna w Lublinie zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych (sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarzy, klatek schodowych, sanitariatów), terenu posesji oraz parkingu w budynkach Prokuratury Regionalnej w Lublinie".

Szczegółowe informacje poniżej w liście plików.

Materiały

SIWZ
SIWZ.doc 0.22MB
SKM​_C25820113015580
SKM​_C25820113015580.pdf 0.73MB
zał​_nr​_1​_A​_część​_I​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_ul​_okopowa​_2a
zał​_nr​_1​_A​_część​_I​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_ul​_okopowa​_2a.doc 0.09MB
zał nr 1 B część II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ul. Głowackiego 13
zał​_nr​_1​_B​_część​_II​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_ul​_Głowackiego​_13.doc 0.09MB
zał nr 1 C część III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Al. Kraśnicka 35
zał​_nr​_1​_C​_część​_​_III​_​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_Al​_Kraśnicka​_35.doc 0.09MB
zał nr 2 formularz ofertowy
zał​_nr​_2​_formularz​_ofertowy.doc 0.05MB
zał nr 3 wzór umowy
zał​_nr​_3​_wzór​_umowy​_.docx 0.04MB
zał nr 4 osw. wykonawcy
zał​_nr​_4​_osw​_wykonawcy.docx 0.02MB
zał nr 5 osw. o przynaleznosci do grupy kapitalowej ok
zał​_nr​_5​_osw​_o​_przynaleznosci​_do​_grupy​_kapitalowej​_ok.docx 0.02MB
zał nr 6 oswiadczenie wykonawcy
zał​_nr​_6​_oswiadczenie​_wykonawcy.doc 0.03MB
zał nr 7 wykaz osób
zał​_nr​_7​_wykaz​_osób.doc 0.03MB
zał nr 8 wykaz usług
zał​_nr​_8​_wykaz​_usług.doc 0.04MB
zał nr 9 protokół odbioru usługi
zał​_nr​_9​_​_protokół​_odbioru​_usługi.docx 0.01MB
załącznik nr 1 część 2 przedmiot zamówienia Al. Kraśnicka 35
załącznik​_nr​_1​_część​_​_2​_przedmiot​_zamówienia​_Al​_Kraśnicka​_35.doc 0.08MB
załącznik​_nr​_1​_część​_1​_przedmiot​_zamówienia​_ul​_Głowackiego​_13
załącznik​_nr​_1​_część​_1​_przedmiot​_zamówienia​_ul​_Głowackiego​_13.doc 0.10MB
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia.pdf 0.04MB
zał nr 1 A część I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ul. okopowa 2a - modyfikacja
zał​_nr​_1​_A​_część​_I​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_ul​_okopowa​_2a​_-​_modyfikacja.doc 0.10MB
zał nr 1 B część II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ul. Głowackiego 13 - modyfikacja
zał​_nr​_1​_B​_część​_II​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_ul​_Głowackiego​_13​_-​_modyfikacja.doc 0.09MB
zał nr 1 C część III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Al. Kraśnicka 35 - modyfikacja
zał​_nr​_1​_C​_część​_​_III​_​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_Al​_Kraśnicka​_35​_-​_modyfikacja.doc 0.09MB
informacja z otwarcia ofert
informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.10MB
{"register":{"columns":[]}}